~18~

134 8 0
                                    

-Sen ateş ol,ben külün olurum.-

Su'dan...

"Ya ne demek kansersin ?! Şakanın sırası değil Bora !" dedim titreyen sesimle.Nasıl olurda kanser olurum?

"Sakin ol Su ! Böyle şaka olmaz ayrıca!" dediğinde ağlamaya başlamıştım.

"Su ! Su ! Pişt Su !" kafamı kaldırdığımda etrafımda kimse yoktu.Bu ses nereden geliyordu ?

"Lan uyansana.Kış uykusuna yatmış mübarek." yerimden sıçradım ve etrafa baktım.Okul mu ? Ee ben en son hastanede değilmiydim ?

"Sonunda be ! Kızım uyumuşsun uyanmıyonda ! Ayrıca neden ağladın sen !" dediğinde kendime geldim ve direk kollarıma baktım.Morluk yok.Baş ağrısı yok.E ben gayet iyiyim.

"Bora nerde ?" dedim Ardaya."Daha gelmedi." dedi.Oh be rüyaymış.Pardon kabus !

"Sana noldu kuzu ?" dedi İrem."Çok kötü bir rüya gördüm.Böyle kanser oluyomuşum.Ayy çok kötüydü ya !" dedim titreyen sesimle.

Okula erken gelmiştim.Önüme baktığımda test kitabım olduğu gibi duruyordu.Hiç bir soru çözmemişim.Demek ki direk uykuya dalmışım.

Yavaş yavaş gelmeye başlamıştı sınıftakiler.

Borada geldi ve yerine oturdu.Yüzüme bakmamıştı bile.Telefona baktığımda mesajı atmış olduğumu gördüm.

'Su : Şöyle bir karar aldım.Bi daha aynı ortamlarda bulunmayalım.Boş yere ümitlenmek istemiyorum.Hatta biz senle yazışmayalım da olur mu ? Arda ve İremle iyi gezmeler.Çünkü beni artık sadece okulda görebiliceksin.Ondada aynı sınıfta olduğumuz için.'

Keşke atmasaymışım bu mesajı.Ama kırılmıştım.Sonuçta beni öğrendi fakat o hala kızlarla takılıyor.

Ama buda bencillik sanırım ya.O benim hiçbirşeyimken ona karışmam ne kadar doğru ?

Birde rüya- pardon kabusta gördüğüm şey var.Kuzenim demişti acaba olabilirmi ki ?

"Ben bi lavoboya gidicem." diyip hızla sınıftan çıktım.Elimi yüzümü yıkadım ve aynada kendime baktım.Tuvaletten çıktığımda birisi beni kolumdan tutup sertçe duvara yasladı.

Acıyla inleyip kim olduğuna baktım.Bu okulun playboyu olan Serkan değil mi lan ?

"Napıyosun be hayvan !" dedim ittirmeye çalışarak.Evet çalışarak diyorum çünkü bir gram hareket etmedi.

"İyi güzellik sen napıyon ?" dedi sırıtarak."Mala bakıyom." dediğimde "Kendine nasıl bakıyosun ki ?" dedi.Daha çok sırıtarak "Anlama anlayışın kıt olduğu için açıklıyım.Kendime bakıyorum demedim.Mala yani sana bakıyorum dedim."

"Komikmiş." dedi."Bak defol git şurdan seninle uğraşamıycam." diyip kenara geçecektimki tekrar ittirdi.

Ben sinirle ona bakarken o bana yaklaşıyordu.Yoh amına ! Ben ilk öpücüğümü Boraya saklıyım.Bu mal beni öpsün hıh bok !

Tam öpücekken tokat atmak için elimi kaldırdımki ! Serkan yerde ben Boraya tokat atmış onu yere düşürmüştüm.

"Hassiktir..." diye mırıldandım ve Boranın yanına çöktüm."Ayyyy iyimisin ? Ya yanlışlıkla oldu valla.Bu andavar suratlı beni öpmesin diye vurucakken sen çıktın aniden.Kusura şey etmezsin dimi?" dediğimde yanağını tutup bana döndü.Ayol kötü vurmuşum.

"Tamam sorun yok iyiyim ben.Sen iyimisin ? Sana bi şey yaptımı ?" dedi soğuk bir tavırla.Ben onun bu hareketine kırılmışken aniden konuşmaya başladım."İyiyim iyiyim.Birşey yapmadı." dedim.

Sinirle ayağa kalkıp sınıfa ilerledim.Yanımda hareketlilik olunca kafamı çevirdim.Ve Borayla karşılaştım.

Gözlerimi devirip daha hızlı yürüdüm.Ama yine benimle ayni hızda yürüyordu.

Sınıfa girip yerime oturdum.Yani İremin yanına.Arkamızda ise Bora ve Arda oturuyordu.

"Ee siz ne dersiniz ? Çıkışta bi şeyler yapalım diyoruz." dedi Arda."Diyoruz ?" dedim soru sorarcasına.

"İremle ben diyoruz işte." dedi.Boraya baktığımda onunda bana baktığını gördüm."Yok ya ben gelmiyim.Bu aralar baya dersleri boşladım.Ders çalışırım." dedim."Oha şuan tarihe kazılmalı Su ilk defa dışarı çıkmayı reddetti ! Dudufdufduduf !" dedi İrem.

Ona gülümsedim ve önüme döndüm."Ee o zaman bizde dörtlü takılırız." dedi Arda.Hızla ona döndüm."Dörtlü derken ?" dedim."Ben Bora ve İrem işte canım." dedi."Yanlız üç kişi oluyonuz." dedim.

"Bi misafirimiz var." dedi Arda.Tek kaşımı kaldırdım."Kimmiş o ?" dedim."Yani sen tanımazsın.Merak ettiysen gelebilirsin yani." dedi.

"Yok yok.İrem anlatır bana." dedim."Yüoo banane canım gel kendin gör." dedi.Ona 'vıy nımıssız' bakışımdan attım ve önüme döndüm.

"Tamam bak merak etmesem gelmezdim." dedim çözmeye başlamadığım testime başladım.

Dersler bitmiş ve biz bir cafede oturuyorduk.Birini bekliyoruz.Kim olduğuna dair bir fikrim yok.

"Heh geliyor işte !" demesiyle arkama döndüm.Wtf ?

Bu kız Boraya sarılan kız ! Ne yani bizimkiler bu kızı tanıyomu şimdi ?!

Siktir !

||||||||||||•||||||||||||

Çok sövmicek şekilde sövebilirsiniz dksjksnsks.

Tamam ufak bir şaka yaptım.Daha dakika bir gol bir aga.Hemen kızı neden kanser yapam dkdkkdks.😄

Neyse ödevim var bays dkskks.

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin