~19~

139 8 0
                                    

-Sev dedik öldürdün be gülüm.-

Bora : Su lafımı kesmeden dinle.

Bora : Bak sen güzel seviyosun.Ayrıca fiziksel olarakta gayet güzelsin.

Bora : Bir ara senden hoşlandığımı bile düşündüm.Ama değilmişim onu anladım.

Bora : Bak o yanımıza gelen kız benim sevgilim.Ve ben onu gerçekten uzun zamandır seviyordum.

Bora : Yani Minedende önce.

Bora : Uzun lafın kısası onu bırakmayı düşünmüyorum.Belki üzülüceksin,acı çekiceksin ama ben bunu yapamam sana.Gözlerinin içine bakarak umutlandırmak istemem.Zaten Büşrayı yanımda görünce kötü olucaksın.En iyisi sen beni unut valla bak.

Su : Bumu gerçekten? Sevgimin karşılığı bu olmamalıydı.Ben seni ne zamandan beri seviyorum senin haberin varmı ?! Tam 4 sene ya.4.Dile kolay 4 sene.Ama benim için çok zor olan bi dönem.Beni fark etmen için herşeyi yaptım.Ama sen beni görmedin bile.Zaten sonra noldu ? Mine hanım çıktı.Şimdide Büşra Hanım.Ben yoruldum be yoruldum.Unut diyosunda o kadar kolay mı ? Ama şunu unutma senin yerin bende farklı artık.Umarım benim için takıntısındırda unutmak kolay olur.

Su : Ha bide her ne kadar sevsemde senden nefret ediyorum bunu bil yeter :))

Su : Bidaha görüşceğimizide düşünmüyorum.Umarım karşılaşmayız.

Bu kullanıcıyı engellediniz.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Engelledikten sonra ağlamaya başladım.Tamı tamına 4 sene lan 4 !

Bir çırpıda beni unut demek kolay ! Ama kalbim bunu anlamıyo ! Anlasa böyle yapmazdı.

Hıçkırarak ağlamaya başladım.Aniden odamın kapısı açıldı."Yavrum niye ağlıyosun ?" dedi.Evet gelen annemdi.

"Yok birşey anne." dedim ağlamaya devam ederek.Kapıyı kapadı ve yanıma oturdu."Hadi anlat bana kızım." dedi annem ve olanları anlattım.

Annem asla kızmazdı böyle şeylere.Hatta kızardı ama şu şekilde 'Bak bak koskaca 17 yaşına geldi hala ne sevgilisi var ne bişeyi.Ben bunu doğururken neyi yanlış yaptım acaba ?' diye söylenirdi.

"Ah ah benim yeşilim buna üzülürmü ? Bırak kendi kaybetmiş.Unut gitsin.Hem takma bunu sen yavrum.Derslerine bak emi güzel kızım.Sakın o bora denilen çocuk için ağlama.Değmez.Hem bak istersen onunla aynı ortamda bulunmaman için okul bile değiştirebilirsin ha ?" dedi annem.

Mantıklıydı ama aynı sitede oturuyoruz ve yine mutlaka karşılaşırdık.

"İyide aynı sitede oturuyoruz ne fark eder ? Ama bi dakika... anne buldum ! Bizim şu İzmirdeki deniz manzaralı çok hoş bir ev vardı.Oraya gidiyimmi ? Hem reşit olmama az kaldı.Hatta Arda ve İremlede konuşurum onlarda gelir.Lütfen lütfenn !" dedim yalvararak.

"Yani bana fark etmezde babana da sormak lazım yavrum.İzin verirmiki ?" dedi annem."Olanları anlatmıcam tabiki.O zaman izin vermez.Ben önce Arda ve İremle konuşurum babamıda hallederim." dedim ve annemi öpüp hemen banyoya girdim.

Kısa bir duş ardından hemen giyindim ve telefonumu aldım.

Hemen İremi görüntülü aradım.Ve hemen açtı."He kanka ?" dedi."Önemli bir konu varda Ardayada sormam lazım yayına alıyorum." dedim ve arkadan Ardanın bana hayvan gibi el salladığını gördüm.

"Neyse gerek kalmadı galiba.Hemen konuya geçiyorum.Şimdi bizim İzmirde bir evimiz var ya böyle sizinle genelde gittiğimiz ha oraya taşınmayı düşünüyorum ben.Tek yani.Sonuçta burda babamla annemin bir işi var dimi.Neyse.Ve eğer sizde isterseniz gelebilirsiniz.Hatta eğitimime orda devam edicem." dedim.

İkisi de ağzını açmış bana 'Mada faka sistım' demiş gibi bakıyolardı.Yada ben öyle görüyorum dkkdmsks.

"OBAAAAA ! LAN İZMİR DEDİ ! GİDELİM DEDİ ! O EVE DEDİ ! TEK DEDİ ! AİLESİZ DEDİ ! BEN GELİYORUM AGA !" diye bağırdı Arda.

Ona mal mal bakarken İrem kafasına vurdu ve susmak zorunda kaldı."Yani gidelim tabikide Bora nolucak kanka ?" dedi İrem.Onlarada olanları anlattıktan sonra biraz İremle Boraya sövdük.

Hıh ! Gerizekalı ! Salak !

Arda ise hayallere dalmış bizi dinlememişti.Orayı çok seviyordu.Nedendir bilinmez.

Babamla konuştuktan sonra zar zor izin kopardım.Ne ağlaması canım sadece gözüme toz kaçtı kdkdkdkd.

Ertesi günü gitmek için hemen hazırlandık ve erkenden yattım.

Sabah olmuştu ve biz yavaştan yola çıkmıştık.Yolumuz çok uzun olmasada uzun sürecekti.Ve biz arabayla gitmeyi tercih etmiştik.Bazen ben bazen Arda kullanarak sonunda eve vardık.Buraya gelene kadar akşam olmuştu.

Babam buradaki tanıdıklarından rica etti ve evi temizlettirdi.Yani gayet güzeldi.Buraya genellikle yaz tatillerinde İrem ve Arda ile gelirdik.O yüzden odalarımızda hazırdı.

Hadi bakalım Bora bey ! Şimdi seni unutma zamanı geldi işte !

|||||||||||||•|||||||||||||

Ne demek bugün 14 Şubat ve benim sevgilim yok ?

Gerçi önceki sevgililer gününde de yoktu.Ama ben gittim sevgililer gününden 5 gün sonra sevgili yaptım o zamanlar.HİÇ HEDİYEM YOK ÜHÜHÜ!

Bu arada Bora yahuşuklu ama Suyun kalbini çok kırdı.Bakalım neler olacak?

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin