-Sen sar ben hoş olurum...-
İrem'den...
"Tamamam herşey hazır." diye bağırdı Su.Hayır dibimizdesin gerizekalı ne bağırıyosun ?
"Galiba duymaya yarayan organımı kaybettim..." dedi Arda isyanla bu dediğine güldüm ve önüme döndüm.
Oda gülünce istemsizce gülüşüne kaydı gözlerim.O kadar içten güldü ki bir anda.Kayboldum sandım bian.
ÖHÖHÖHÖM.
Saçmaladım canım tamamen.Ay gülüceğim yoktu.Bide seviyorum diyim ahahahaha.
Öhöm neyse.
"Bora nerde kaldı mk." dedi Arda.Tam o sırada Bora'nın sesi geldi."Tamam beni çok seviyosunuzda belli etmeyin bari.Şımarıyom sonra." dedi alayla.
Su'dan...
Evet lan çok seviyorum ! diye bağıran iç sesimi susturdum.Mal yia.Her yerden çıkıyor bu iç ses.
"Hadi artık gidiyormuyuz ?" dedim bıkkınlıkla.Evet piknik yapmaya gidicez.Ama gidemiyoruz orası ayrı konu...
"Tamam be hadi." dedi Arda ve arabalara atladık.Benle İrem ve Bora ile Arda farklı arabalarda gittik.Neden bilmiyorum.
Önden Bora gitti ve onu takip ettim.
Piknik alanına vardığımızda kimse yoktu.Neden acaba ? Tabiki burayı Arda seçmedi şaçmalamayın !
Bora'dan...
Piknik alanına geldiğimizde sessiz ve güzel bir yer gibi duruyordu.
Tabi bunu Ardaya söylemem.Şimdi biyerleri kalkar.
Bu arada son mesajımda Su hanım yazmıştım.Ah biliyorum çok merak ettiniz.Ama sadece Su hanım yazmadım ki dkdndknsks.
Hani genelde kitaplarda tam isim yazarsınız engeli çeker ve şok olursunuz.Öyle birşey olsun istedim.
Bir sürü kız ismi denedim olmadı.En son Su hanım yazdım oda olmadı.Ondan yani anonimi bulduğum yok.Önceden dediğim gibi bu kişi Su olamaz.
"Hadi önce futbol oynayalım sonra mangalı yaparız." diyen Ardaya baktım.Omuz silktim.Su yanımda oturuyordu.
"Olur." diyip aniden kalkınca sarı saçları gözüme girdi.O değilde bu koku... ondanmı geliyor yani ?
Fazla güzel bir kokuydu bu.Kendinden geçmene sebep olabilecek kadar güzel.
Saçmaladım tabiki.Ondan etkilencek değilim ya.
"Ay pardon Bora.Gözüne birşey olmadı dimi ?" dedi Su.Ben kendimden geçtiğim için afallasamda "Ha ?" dedim.Bunu demek istememiştim...
"İyiyim,iyiyim sorun yok ! Sadece gözüm yerinden çıktı." dedim alayla.Oda güldü ve elini uzattı kalkmam için.
Uzattığı elini tuttum ve yerimden kalktım.Peki ya eli elime değince içimde oluşan o tarifsiz hisse ne demeli ?
Tabiki ondan hoşlanmıyorum.Hem onun sevdiği var.
Yada yavaş yavaş ondan hoşlanmaya başlıyorum...
Peki ya anonim ? Şuan ona haksızlıkmı ediyorum ?
|||||||||||•||||||||||||||
Eveet 💙
Yine kısa bir bölüm falan dkdkdksn.
Ama vakit bulamıyorum.Ödevlerdi,okuldu falanda fistan...
Neysem atabilirsem atacam inş 🙋