"Of be kızım ! Yeter kalk şurdan.Ağlaya ağlaya göz yaşı kalmadı mübarek !" dedi İrem isyanla.
"Bana yaptıkları yetmezmiş gibi birde o kızla görüşmüyomu ! Sinir oluyorum." dedim burnumu çekerek."Hep böylemi yapcan ? O hayatını yaşıyosa sende yaşa.Ne ağlıyon ?" dedi İrem.
Haklıydı.O dışarda gezip gülerken,ben niye ağlıyım ?
Hemen kalktım ve aynadan kendime baktım.Şeytan görse tövbe edip kaçar.O derece.
Hemen duşa girdim.Kendime gelmiştim.Hafif şişlikleride kapattım.Giyindim ve saçımı toplayıp İremle kendimizi dışarıya attık.
Annemlerede hastayım diyip okula gitmemiştim iki gün.Hafta sonu olduğu için de rahattık.
Egemenle tanıştığımız parka gittik.İremle banklardan birine oturduk."Neden geldik buraya ?"
"Burda tanıştık." dedim.Uzatmadı.Sessizce tahterevalliye baktım.İstemsizce gülümsedim.O gün yine beni sinir etmişti.
Etrafa baktığımda dikkatimi Egemen çekti.Onun burda ne işi vardı ? Tam kalkıp yanına gidicekken,elinde pamuk şekerleri ile adını yeni öğrendiğim şu egemenin yanından ayrılmayan kız Aylinle dona kaldım.
Nası ya ?
Bu kadar kolaymıydı ? Bir sevgiyi bitirmek,sevdiğini unutmak.Bu kadar basit olmamalıydı.
Yine gülüşüyorlardı.Pamuk şekerlerini yerken Aylin Egemenin pamuk şekerinden aldı.Oda onunkinden.
Allah belanızı versin !
Diyen iç sesime hak versemde hala olduğum yerde donakalmıştım.Ağlamaya başlamıştım.Yine,yeni,yeniden.
Anlamıyorum ki ! Herkes benim üstümemi oynuyo ? Bende bi akıllanamadım.Kolay kolay sevme ! Kolay kolay guvenme !
Ama kalbim ? Beni dinlemiyordu.
Ayağa kalkmamla İremde kalktı."Bak sakin ol kuzum tamam mı ? Şimdi umursamadan gidicez." dedi.Önlerinden geçerken Egemenle göz göze geldik.Kırgınlıkla baktım ve hızla yanlarından gitmek istesemde ani baş dönmesiyle İreme tutundum.
Başım çok kötüydü ve garip hissediyordum."İyimisin ?! Su ! Cevap ver Su !" dedi İrem telaşla.Zaten tek hatırladığım bu.Gerisi karanlık.
~
Egemen'den...
"Tamam Egemen ! Getirdin,teşekkür ederiz.Ama git artık.Suyun seni burda görmesi onu üzmekten başka işe yaramıcak.Hadi zorluk çıkarma ve sevgilinide al git !" dedi İrem sinirle.
Bu ne saçmalıyordu ?
Hah sevdiğim kız bayılmış.Ben onu bırakıcam ?
"Saçmalama ! Aylin benim sevgilim değil.Ne onu seviyorum.Ne de ona karşı bi şey hissediyorum.Benim sevdiğim kız şuan içerde yatıyor !" dedim sinirle.
Aylin iyi kızdı fakat asla ona o gözle bakmadım.Evet iyi arkadaştı.Fakat abartılcak birşey yoktu.Sadece serviste ve okulda yanıma oturuyor bide bugün bir dışarı çıktık.Onada pişman oldum.
Su'dan...
Dışarıdan gelen bağırtılar ile gözlerimi açtım.Serum bağlıydı.Umursamadım ve çekip attım.Canım yanmıştı.Ama umrumda değildi.
Kapıyı açtığımda Egemen ile İrem tartısıyordu.Aylin ise ötede duruyordu ! Onun ne isi var ya ?
"Su ! Niye kalktın sen ? Lan seruma noldu ? Kız- Tövbe Yarabbi ! Kolun kanıyo resmen ! Lan var ya dövücem şimdi.Canın acıdımı ?" dedi İrem.
Buruk bir şekilde gülümsedim."İyiyim.Sadece dinlenmeye ihtiyacım var.Ayrıca merak etme ! İçimdeki acı kadar yakmadı canımı !" dedim.Son cümlemi Egemene bakarak söyledim.
Gözlerini kaçırdı ve önüne döndü.İrem hemşire çağırmıştı.Koluma baktılar ve yine serum bağladılar.O sırada doktor geldi.
"Su hanım beslenmeye dikkat ediyormusunuz ?" dedi.
Tam cevap vericekken İrem atladı "Hayır valla doktor bey amcacığım.Şu son bir kaç gündür hiçbirşey yemiyo." dedi.Ona sinirle bakıp Egemeni işaret ettim.Omuzlarını silkti.
"Peki.Bayılma nedeniniz zaten bariz bir şekilde belli.Açlıktan,yorgunluktan ve halsizlikten." dedi ve bir kaç şey daha zırvalayıp çıktı.
"Sende git.Beklemesin sevgilin." dedim Egemene ve uzandım.Uykuya çok ihtiyacım vardı."Bak Su ! O benim sevgilim değil ! Ne sevdiğim ne hoşlandığım.Hiç birseyim değil.Benim sevdiğim sensin tamam mı ? Şunu o kafana sok ! Ve unutma ben seni hep seviyor olacağım." dedi.
Evet dedikleri heycanlandırmış ve mutlu etmişti.Ama bu kalbimi kırdığı anlamına ve o kızla dolaştığı gerçeğini değiştirmiyor !
"Tamam uyucam ben." dedim gözlerim kapalı bir sekilde."İyi uykular peri kızı ! Burda olucam." dedi ve ben kendimi uykuya bıraktım.
|||||||||||||•|||||||||||||
Egemen mal diyenler ?
Su mal diyenler ?
Aylin mal diyenler ?
İrem mal diyenler ?
Arda mal diyenler ?
Toptan mallar diyenler ?