~20~

147 9 1
                                    

Multimedya : Q'umuz kskskd (Bu arada belki Bora daha yakışıklı falan diyeniniz olacak ama Shawn ayrı bir tatlı dkdkdk)

-Ben sende tutuklu kaldım.-

0536 ... .... : Selam !

0536 ... .... : Ve İzmire yeniden hoşgeldin ! Umarım bu sefer kalıcısındır çünkü ben seni çok özledim.

Su : Bora senmisin amk ?

0536 ... .... : Bora... şu sevdiğin çocuk ! Hani gözlerini kör eden ve etrafında seni gerçekten seven biri olduğuna rağmen görememeni sağlayan şahıs.

Su : Anladım o değilsin de kimsin sen kardeş ?

0536 ... .... : Kardeş deme lazım olur :))

Su : 'Kirdiş dimi lizim ilir.' malmısın kardeş ? Bari söylede adını yazıyım sinirim bozuldu numarayı gördükçe.

0536 ... .... : Q' diye kaydedebilirsin.En sevdiğim harf *sırıtan yahuşuklu emojisi*

Su : Neyse buda bi kademe.Ama gerçekten seninle uğraşamam Q.Başımda bir sürü dert varken seninle uğraşamam.

Q : Biliyorum başına gelenleri.Senin neler yaşadığını belkide senden daha iyi biliyorum.Nereden diye sorarsan ben senin hep yanındaydım.Ağlarken,gülerken,üzgünken,mutluyken,acı çekerken,ilk adımını atarken.

Q : Lan sonrakini istemeden yazdım anırdım amk skdkslkslskskskskskdksksksk.

Su : Bian annem sandım seni slk dkdksksksksk.

Q : Neyse.Kısacası ben hep yanındaydım.İzmirde tanıdım seni ve ilk görüşte aşık oldum.Sonra ise içimde büyüdü o aşk.Ve sen İzmirden giderken peşinden geldim.Baktım sevdiğin var vaz geçicektim.Ama kalbim dinlemedi.Ve İstanbulda kaldım.Daha sonra ise yaşadıklarını gördüm.Hep karşına çıkmak istedim.Ama onu severken çıkamazdım.

Q : Ha birde sigaraya başladığın zamanda ordaydım ben aslında hep seni izledim.Sonra sen onun karşısına çıktın ve ben ümidi kesip buraya geldim.Keşke gelmeseymişim.Çünkü seni yine üzmüş.Ve sen şuan buradasın.Ama bi yandan iyi olmuş.Artık seni doyasıya görebilcem.

Q : Aman ben ciddi olmayı sevmiyom aq ciddi ciddi konuşturtma beni.

Su : Hadi bakalım hayırlısı anam.

Q : Ee ne zaman evleniyoruz ?

Su : Çıkmaz ayın ilk perşembesi.

Q : Oh oh ne güzel.Hemen tarihi almalıyım.

Su : Sen ne salaksın ayol !

Q : Aynen kız bunu ilk defa duymuyorum maalesef.Kardeş bozuntusuda söylüyo ama naparsın kardeş ! Atsan atılmaz,satsan satılmaz.

Su : Satılır,satılır.Letgoyla çokta güzel satılır. KSKSLSNSLWNLSMSLSMSKSLSLSMSKLSLSLSKSKSKSKSKSKLSLAJDLELALJDLSLSKDKELSKSLJDKDLEKS.

Q : Sendemi yavrum ! Sendemi yeşilim ! Vay anasını sayın seyirciler vay ! Bu kulaklar bunlarıdamı duyucaktı.

Su : Yanlız sesli konuşma falan göndermedim.Yazı yazdım.Nasıl duyuyosun anlamadım ?

Q : Sen çok zekisin ! O yüzden birbirimizi çekiyoruz.

Su : 1.Mıknatıs değilim çekilmem.2.Sendemi zekisin ?

Q : İlk cevabı atlıyorum.Ve ikinci soruya geçiyorum.Yok lan o anlamda değil hep zekilerle salaklar birbirini çeker ya ondan şey ettim.

Su : Ya dkdnslnskskslsndkdmkd.

Q : GüLüŞüNe QuRBaN.

Su : Tşk.

Q : Öd.

Su : Bb.

Q : Bb.

||||||||||||||||•||||||||||

Böyle şaşırtıcı şeyler yapcam.

Merakta kalın .s.s

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin