-Aşk...bizim dilimizde ise acı olan üç harf.-
Boraşkım : Belki üzülüceksin ama bunu sana söylemem gerek.
Boraşkım : Seni bulma konusunda istekliydim fakat umrumda değilsin.
Boraşkım : Biz Mine'yle tekrar birlikteyiz.Sevgiliyiz yani.
Boraşkım : O Baran piçi içtiği suya ilaç atmış ve oda onun etkisinde böyle bi şey yapmış.İnanmadım fakat kamera kaydından gördüm.
Boraşkım : Ben sana söylemiştim.Belki karşıma çıksaydın böyle olmazdı.Geç kaldın ve kaybettin.
Boraşkım : Belki saçma olucak ama engelle beni.Yazma.Unut.
Boraşkım : Çünkü ben artık Mineyleyim.Ve ilişkime zarar gelsin istemiyorum.
Anonim : Sevindim.Senin adına.
Anonim : Pek acı çekiyormuş gibi görünmesen de... İçini bilemem.
Anonim : Üzülmene dayanamazdım.Ve umarım dediğin gibidir.Acı çekmeni ve üzülmeni asla istemezdim.
Anonim : Belki saçma olucak ama beni arkadaş olarak görebilirsin.Hissettiğin duyguları yazabilirsin.
Anonim : Her gece sen bilmeden aya bakarak sigara içiyoruz aslında.Senin sayende başladım bende.
Anonim : Ben zaten ölmüşüm.Ölüye birşey olmaz.İstediğin kadar bana onu anlatabilirsin.Dinlerim.
Anonim : Canım yanıcak belki ama seni mutlu gördükçe ben mutlu olucam.
Anonim : Yada çalışıcam.
Boraşkım : Sen bilirsin.
Anonim : Ee adını değiştiriyim bari.
Bora : Sen bilirsin.
Anonim : Tabii ben bilirim.
Bora : Bunu yapmak zorunda değilsin.Tamam biriyle konuşmaya ihtiyacım var ama bu beni seven bir kız olamaz.Emin ol sana acıdan başka birşey hissettirmiycek anlattıklarım.
Anonim : Diyorum ya ben öldüm.Ölüler birşey hissedemez.
Bora : Tamam.
Bora : Onunla ilk bu sene tanıştık aslında.Gözümde normal bir kızdı.Fakat yaşına göre baya olgundu.Ve bu dikkatimi çekmişti.Sonra tanıştık.Ve ben ondan hoşlanmaya başladım.Sevgi nedir bilmiyorum.Ama Minede değişik şeyler hissettim.Sonra sevgili olduk ve çok olmasada bayadır sevgiliydik.Olaylar oldu ve biz hallettik.Şimdi düşünüyorum da ben onu seviyomuşum be.
Anonim : BENDE SENİ SEVİYORUM.
(Mesajınız gönderilemedi.)Anonim : BUNLARI DİNLEMEK ZORUNDA DEĞİLİM AMA SEN MUTLU OL DİYE KATLANIYORUM.
(Mesajınız gönderilemedi.)Anonim : Yaaa ne güzel.
Bora : Neyse by.
Anonim : By.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bu dedikleri kalbimi sızlattı.
Nasıl olurda hiç beni düşünmeden yazabilir.
Ben ona dedim evet.Ama neden beni dinlediki !
Neden ya neden ? Hiç mi düşünmedi benim duygularımı.O kadar mı değersiz benim duygularım.
Sigara paketlerimi çantama koyarak kulaklığımı ve telefonumu alıp buluştuğumuz parka geldim.