(Martinus POV)
På lappen stod det "Nit plus en bra överraskning" jag kände hur hela jag fick min luft tillbaka och att jag slappnade av. Jag vände lappen så att alla andra kunde se vad som stod och "mästaren" klappade lite besviket.
-Martinus du är den lyckliga
-och det menas med att?
-Du slipper komma nästa gång
-så jag slipper att göra level 4
-så sant som det sagt
Jag kände lyckan inom mig explodera som en bomb. Det betyder att jag har mer chans att kunna vara med Natalie för resten av mitt liv och vi kommer kunna vara lyckliga och ha två små barn som springer runt i vårat hus vid stranden. Det är det jag drömmer om mest nu men om 2 veckor om jag inte klarar den sista leveln så är det kört.
Jag gick hem därifrån lite gladare än vanligt men så fort jag kom på vad som hänt Natalie innan jag gick sänktes mitt humör. Jag öppnade dörren hem med skam i hela kroppen och dem första ögonen jag mötte var ett par väldigt lika mina som kollade argt på mig. Han visste att Natalie var medvetslös och om jag inte har helt fel är hon fortfarande det. Annars hade han inte skrikit på mig just nu då han tar hand om henne mer än mig typ, så är det just nu iallafall.-KAN DU FÖRKLARA VARFÖR NATALIE ÄR MEDVETSLÖS I DITT RUM
-HALLÅ SVARA MIG
-MARTINUS SVARA MIG SA JAG
-mhmm
-VAD HAR DU GJORT?
-jagråkaputtainhenneidörren viskade jag snabbt men tillräckligt för att han skulle höra.
-OCH HUR GICK DET TILL?
Jag förstod att han hade damp just nu det skulle jag också haft ifall han inte hade tagit hand om Eira men det gör han.
-Jag var sur och hon försökte muntra upp mig men jag blev argare och puttade bort henne tillräckligt hårt så att hon skulle ramla,slå i huvudet och blir medvetslös.
-DU GLÖMDE BLÖDA FRÅN HUVUDET OCKSÅ
-okej okej förlåt det var inte meningen
-Martinus du vet väl att hon inte mår bra av allt det här?
-vad menar du?
-har du inte märkt på henne?
-vad?
-Martinus hon mår inte bra inte alls, hon hade mått så mycket bättre ifall ni två inte var ihop men hon är fortfarande det för att hon älskar dig så jävla mycket så snälla visa att du faktiskt bryr dig om henne och få henne snälla att börja må bättre igen, och hur du ska göra det är att börja vara dig, den vanliga snälla gosiga Martinus,inte den Martinus du är nu.Han hade rätt jag måste få henne att må bra med mig igen annars är det ingen ide att jag kämpar för att leva på den sista leveln då kan jag bara lika väl dö.
YOU ARE READING
I Love You (Uppföljare) ✔
FanfictionBok nr 2 av Martinus och Natalie. Läs gärna den första boken innan ni läser denna. -Vad hände? Du ser chokad ut? -Han kysste mig -Va?! Var det allt? -Tydligen, Men det jag undrar är varför? Det kändes som en avskedskyss. Startad: 1 januari 2018 Avsl...