20.000

272 12 2
                                    


(Martinus POV)
Jag kände hur hon vakna och hur hon försökte komma ur mitt grepp. Jag hade ennu inte fått all min kraft men tillräckligt för att hålla kvar henne.
-Martinus får jag ställa mig upp?
-Meen jag vill ha dig i min famn hela dagen.
-jag kommer vara här hela dagen också men jag behöver bara gå på toa
-en kyss är lika med i minuts toa tid
Hon fnissa innan hon kysste mig två gånger och gick till toan. Jag fick en briljant ide. Om 1 vecka är det sommarlov tyvärr är det dock inte varmt i Norge än... men tänk ifall vi skulle kunna åka till fotbollslägret vi var på första gången vi träffades. Jag och Natalie behöver inte vara i skolan då allt som hänt och då kanske vi kan fixa att vi får en plats och Marcus samt Eira såklart om hon kan.
Natalie kom in och hon la sig i min famn igen.
-Natalie jag har fått en ide
-Vad är det för idé då?
-vi kommer inte göra någonting nu på sommarlovet eller hur? Plus så har vi ingen skola vi fick ju sluta tidigare
-Vad försöker du komma till?
-kan inte vi skriva upp oss på fotbollslägret?
-mmm jag vet inte Martinus
-kom igen det hade varit roligt
-Martinus jag vet fortfarande inte
-ssssnääääääääääääla
-du kommer inte sluta tjata va?
-Nope
-Men om vi pratar först med Eira och Marcus för dem skulle ha följt med va?
-Jupp
-då gör vi det imorgon för idag vill jag bara vara här med dig i din famn
-och det ska du bara vara hela dagen men jag tycker att vi sätter på en film också, skräck
-jahopp då kommer jag inte kunna sova sen då
-jodå jag kommer beskydda dig
-Säkert att det inte kommer bli att jag beskyddar dig?
-käften och kolla istället
-Käften och kolla istället
Sa hon med en retlig ton
-sluta härmas
-sluta härmas
-Natalie är dum i huvudet
-Martinus är dum i huvudet
-Jag hatar dig
-Nääää nu blev jag ledsen
Hon vände sig om och kollade på mig med en ledsen min.
-såklart jag inte hatar dig prinsessa
Henne mungipor åkte genast upp och hon pussade mig på näsan.
-ska vi kolla nu?
-Jupp
Hon vände sig om igen och mina armar var runt hennes midja. 
Vi hade kommit några sekunder in i filmen och då ryktes dörren upp av Marcus.
-Varför stör du nu då?
-hallå klä på er snabbt det är fans här inne!!!
-Va?!
-Jaa skynda er innan dem ser er två
-hur kom dem in?!!!!
-berättar sen kan ni skynda er!!
Vi skulle precis ställa oss upp för att ta på oss kläder men då kom det in ca 5 pers med mobilen i högsta hugg. Natalie vände sig om direkt och gömde sig mot mig. Jag la min arm runt henne och mitt huvud var riktat mot tjejerna. Marcus försökte få ut dem men dem skrek bara ut saker och tog bilder.
-prinsessa stanna här under täcket så kommer jag snart
Viskade jag och pussade henne på pannan innan jag ställde mig upp halvnaken och försökte få ut dem.
-Hallå tjejer gå ut nu!!!!!
-OMG IIIIHHH VI HAR SETT MARTINUS GUNNARSEN NAKEN
-GÅ UT NU!
-NEEEJ IIIIIIIIIHHHH
en av tjejerna utan att jag märkte hade gått förbi mig och dragit av täcket på Natalie så att hon låg halvnaken framför den tjejen och tog kort. När jag märkte det så var allt försent och tjejen hade skrikit massor till Natalie om hur hon såg ut och att hon skulle låta mig va.
Jag gick fort dit, drog på Natalie täcket igen och puttade bort den tjejen som hade tagit kort på henne.
-OM NI INTE GÅR UT NU RINGER JAG POLISEN!!!
Alla då menar jag alla sprang det fortaste ut ur huset. Äntligen var dem borta.
Jag stängde dörren snabbt så att jag och Marcus stod utanför mitt rum.
-nu får du förfan förklara hur dem kom in i vårat hus och hur du inte hade tid att stänga min dörr eftersom DU visste att vi inte hade kläder på oss!!!
Han kollade ledsamt på mig
-Jag trodde det var Eira som kom och då öppnade jag dörren,Dem kom inrusandes och jag försökte stoppa dem men dem börja invadera först hela nedervåningen och tog och spraya våran parfym på varandra. Dock den gamla och sen kom jag upp hit och varnade er.
-Jag bryr mig inte om att dem ser Mig halvnaken men att dem GÅR TILL NATALIE TAR BORT TÄKET TAR KORT OCH KASTAR SKIT PÅ HENNE OM HENNES KROPP DÄR GÅR GRÄNSEN.
-hon kunde ha ställt sig upp och ha hjälpt oss??
-SÅ HON HADE VISAT SIG NAKEN FÖR FLER MÄNNISKOR!?
-Sant
-Bara se till att inget mer sånt här händer
-lovar
Sa han och räckte upp händerna snabbt.
Jag gick in igen till Natalie och hon var fullt påklädd med en av mina hoodies samt svarta jeans. Hon satt upp med sin mobil som gav ifrån sig notiser hela tiden. Jag satte mig bredvid henne och snabbt släppte hon mobilen och krama mig samtidigt som hon grät ut. Jag la ena handen runt om henne men med den andra tog jag upp mobilen. Det var en bild på henne,naken i min säng. Bilden hade fått över 20.000 likes och 16.000 kommentarer. Och nästan inga kommentarer var fina. Jag släppte mobilen och omfamnade henne med båda mina armar istället.
-Alla har sett mig naken nu.
-Det kommer ordna sig vi fixar det här på något sett
-mm

___________
Jag vet inte ens vad jag skriver längre :/😂

I Love You (Uppföljare) ✔Where stories live. Discover now