Jag ska få honom.

192 10 7
                                    


(Martinus POV)
Anslagstavlan var framför mig. På den hängde massor av papper men det var bara ett som intresserade mig. En penna hängde bredvid så att man skulle kunna skriva sitt namn och efter namn samt vad man skulle göra på pappret. Ska jag göra det eller inte. Tveksamt tog jag pennan och skrev "Martinus Gunnarsen Sång"
Nu var det gjort. Jag ska sjunga på Campfire.
Jag tog sedan upp pappret som jag hade i handen med bara en del av låten eftersom den inte var klar än. Jag tog ett andetag och nickade svagt. Detta kommer bli jätte bra.
Jag gick till stugan och satte mig i sängen. Sen la jag pappret på det lilla bordet bredvid och med pennan i handen började jag skriva ner ord.
Dörren öppnades och snabbt la jag pappret under kudden.
-Hej Natalie
-Natalie vi borde prata, Jag vet att du är och vill långt bort från mig men vi borde verkligen prata
-Nej
-Nej vadå?
-Nej jag vill inte prata med dig
-Snälla Natalie
-Martinus kan jag få vara här utan att du ska tjata? Tack.
En suck lämnade mig och istället för att argumentera mer med henne så tog jag upp mobilen. Jag saknar henne, Hennes doft,läppar,kramar,Kyssar och hennes kärlek.
Om vi inte hade bråkat så skulle vi haft det mysigt nu och bara haft det roligt. Men nu pratar vi inte ens med varandra. Ont, det gjort ont.
Jag tog en bok som jag hade, öppnade en random sida och försiktigt la jag pappret i boken så att hon inte skulle kunna se. Allt jag kände skrev jag ner och det började bli något bra. Men långt ifrån klar.

(Klaras POV)
Marcus låg ner i sin säng med mobilen i högsta hugg. Men även nu var han så sexig. Fantasierna flög iväg och istället för att bara fantisera så bestämde jag mig att ta hand om dem. Jag gick in på toa och klädde av mig så att jag bara hade mina underkläder på mig. Sen gick jag ut och satte mig sensuellt på hans ben.
Mina läppar fördes upp mot hans mun och hastigt försökte han putta bort mig men jag lyckades stanna kvar på honom
-KLARA SLUTA NU BORT IFRÅN MIG
-Jag vet att du vill ha mig baby
-ALDRIG
Istället för att svara kysste jag honom på munnen men kände snart en svidande känsla på min kind. Han hade slagit mig.
-Varför gjorde du så?
-Vafan tror du??!!!
-Jag ville bara ha lite kul
-Det är inget jag vill ha med dig iallafall
-Jo det vill du, du vill inte erkänna det
-Äckel gå av från mig nu
-Visst baby
Jag kysste honom en gång till innan jag ställde mig upp och gick till min säng. Jag ska få honom.

_________
Förlåt för dålig upd! Men TACK Till 16 i fanfic, ni e bäst❤️❤️

I Love You (Uppföljare) ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora