(Natalies POV)
Vi tog på oss kläder och sedan gick vi ut i värmen. Jag hade på mig en klänning och Martinus hade på sig shorts och en t-shirt. Men båda hade badkläder under ifall vi skulle vilja bada sen. Med min hand i hans gick vi runt på marknaden Och kolla lite. Jag fick en känsla av att någon stirrade på mig. Jag vände mig om och mer eller mindre stirrade en ursnygg kille på mig. Han såg ut att komma från norden.
-Natalie?
Min blick vändes fort tillbaka till Martinus
-Aa?
-Kolla vad fint armband, vill du ha det?
-Omg vad fint det var
-Jag köper det åt dig
-taaack
Precis när Martinus skulle ge pengarna så kom killen och gav pengarna först till han man skulle betala till.
-I will pay to this beautiful girl
Säljaren tog emot pengarna och gav mig armbandet. Jag kollade mot Martinus håll för att se hur han reagera. Positivt var det ju inte. Hans grepp om min hand hårdnade och samt gjorde mitt för att försöka lugna ner honom.
-Här är armbandet
-är du svensk?
-Aaaa
-Vad roligt
Jag kollade mot Martinus igen för att se hur han tig det här. Han var arg, Väldigt arg
-Tack men jag tror vi måste gå
-Såklart men jag vill först bara veta namnet på denna snygga flicka?
Innan jag hann säga något drog Martinus bokstavligen mig så långt bort han bara kunde.
-Martinus
-Martinus!
-MARTINUS!
-VAD
-lugna ner dig andas okej?
Jag tog tag i hans andra hand också så att vi stod mittemot varandra hand i hand. Han kollade på mig fortfarande arg över vad som hänt. Han skulle precis säga något men han stack bara. Han gick iväg utan mig.
-MARTINUS VÄNTA
Han fortsatte att gå ifrån och tillslut kunde jag inte se honom längre. Jag hade inget mer att göra så jag drog till hotellet. Bara för att en snygg kille köpte ett armband kan han inte bara dra sådär. Och bara för att jag tycker att han är snygg betyder inte det något. Martinus är snyggare alla dagar i veckan.
Inne på rummet gjorde jag en fruktsallad och satte på Riverdale på Teven.*******
Jag har sätt klart på båda säsongerna fruktsalladen är slut och det är mörk ute men ingen Martinus har kommit. Jag började bli smått orolig men det behöver jag inte vara ellerhur?
Jag bestämde mig för att ringa istället
Inget svar.
Så jag smsar han istället.Baby❤️:
Jag:
Martinus?
Vart är du?
Jag saknar dig här
Det har gått timmar och du har inte kommit hem
Snälla svara jag ber dig
Min prins?💕💕
Svara💕💕
Jag börjar bli oroligBaby❤️:
Va inte orolig
Jag leverJag:
När kommer du tillbaka?❤️Baby❤️:
Det märker du
Läst 23.57Jag var ganska trött så jag gick och la mig. Jag behövde inte vara orolig och det var jag inte heller men jag kände mig ganska ensam utan honom.
___________
Två kapitel idag :)
ESTÁS LEYENDO
I Love You (Uppföljare) ✔
FanficBok nr 2 av Martinus och Natalie. Läs gärna den första boken innan ni läser denna. -Vad hände? Du ser chokad ut? -Han kysste mig -Va?! Var det allt? -Tydligen, Men det jag undrar är varför? Det kändes som en avskedskyss. Startad: 1 januari 2018 Avsl...