Dubbel dejt

247 10 0
                                    


(Martinus POV)
Asså fyfan. Världen värsta dag igår. Jag mår fortfarande piss men tänk Natalie. Hon blev fkn våldtagen igår. Och Marcus jag kunde inte trösta honom när han mådde som värst.
Det känns som om det har hänt 1000 saker under en kort period. Det är jobbigt men man måste tänka på det positiva. Jag och Marcus har tänkt att gå på en dubbel dejt för att bara ha kul idag. Ingen av tjejerna vet det än men jag ska smsa Natalie nu eftersom hon är med Eira och jag tror Marcus gör samma nu.

Prinsessa👑💕❤️

Jag:
Prinsessa vill du gå på dejt?
Dubbel dejt?❤️❤️

Prinsessa👑💕❤️:
Omfg😍😍
Jaaa såklart jag vill
❤️❤️❤️

Jag:
Perfekt  ❤️❤️
Det kommer vara du,jag,Eira och Marcus men jag tänkte att du och jag kan kanske mötas upp en timma innan?
❤️❤️❤️😘😘

Prinsessa👑💕❤️:
Jaaa omg jag blir så glad nu😂💕💕
Så när ska vi träffas??❤️

Jag:
Hahahahah älskar dig så mycket😂💕
Vi ska vara på restaurangen kl 10 så kl 9❤️❤️

Prinsessa👑💕❤️:
Det blir bra min prins :)❤️❤️
Ses sen då jag fixar mig hos Eira
Jag råkar ha några kläder hos henne
Heheheh

Jag
AHAHA Varit för mycket hos henne??

Prinsessa👑💕❤️:
Kanske.....
Aja ses sen❤️

Jag
Puss💕

Kan man ens beskriva hur mycket man älskar henne???  Aja dags att fixa mig klockan är ändå 8.
-MARCUS HAR DU FRÅGAT EIRA ÄN?
-SKRIK INTE JAG ÄR bredvid dig
- opps
-men ja jag har frågat och hon sa ja
-okej bra men jag och Natalie ska mötas upp 1 timma tidigare bara så du vet.
-ska du göra det du berättade förut?
-Jupp jag är så nervös....
-allt kommer gå bra, hon älskar dig och du älskar henne.
-och nu blir det Kliché, hejdå Marcus
-byeee
Sa han och gick ut.

(Natalies POV)
-jag trodde inte att jag hade såhär mycket kläder hos dig??
-det här är inte allt Natalie...
-va?
-mamma har lagt undan några av dina kläder i källaren för att mina egna kläder inte fick plats....
Hon sa det lite muntert men ändå hörde man lite skratt i rösten. Men jag börja asgarva för att det var så roligt jag hade ju hela min garderob hos henne.
-okej nu fixar vi oss istället
-Jupp
Jag började leta efter en fin klänning jag kunde ha på mig. Tillslut hittade jag en väldigt fin enligt mig. Det var en svart klänning som var lite tajtare på överdelen men på nederdelen var den löst hängande, Armarna var trekvartslång och en liten v ringning.
Eira hade en marinblå klänning som satt tajt hela vägen ner till knäskålarna. Den passade henne såå bra.
Hon sminkade sig lite extra än vad hon brukade göra och jag sminkade mig lite också.
Fan vad snabbt tiden gick. Klockan var redan 8:30 och jag har glömt att fråga vart vi skulle mötas.

Jag
Vart ska vi mötas?? Hehe😂❤️❤️

Prins💕❤️
Oj glömde skriva det
Vi möts vid dem här koordinaterna :)❤️💕
8071.6826.6789.1059.9103 (skrev bara ngt)
Puss puss❤️❤️

Jag
Aha måste använda Google maps
Aja puss ❤️❤️

Jag knappade in koordinaterna i appen och börja följa den till "destinationen" det stod att jag skulle vara där om 10 minuter så jag skulle inte komma försent.
Jag hade gått nu i 10 minuter och stället jag skulle vara på var typ 10m framför mig. Precis när jag skulle kolla upp ur min mobil så krockade jag i någon.
-oj förlåt
-det gör inget prinsessa
Mitt huvud blickades upp och där såg jag Martinus vara finklädd i en stilig mörkblå kostym.
Ett leende kom fram på mitt ansikte och han räckte fram handen för att visa att han ville att min hand också skulle ligga där. Jag la min hand i hans och inte förens nu såg jag vart vi var. Vi var i början av en skog. Varför vi var här vet jag inte.
-Va snygg du var då
Sa jag så det lät som om jag reta han lite men ändå inte.
-Du var ju också väldigt snygg prinsessa
Jag fnissa lite innan vi stanna och hela jag blev i chock.

___________
Applåder till mig som lyckats att skapa ett lite längre kapitel :)😂

I Love You (Uppföljare) ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora