3. fejezet

62 2 0
                                    

A fordítás az író, Cordys-Vision engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/10454119/3/Resurrection-The-End


Tobias/Négyes

- ... Mr. Eaton? Velünk van még?

Összerezzenek a nevem hallatán.

- Huh? – motyogom.

- Azt kérdeztem, velünk van-e még.

Körülnézek a szobában, és észreveszem, hogy minden szem rám szegeződik.

Johanna kérte, hogy üljek be az első politikai megbeszélésre reggel, talán az egyetlenre, mivel nevetséges mennyire nehezemre esik figyelni.

A férfi, aki beszél hozzám, John Kade, a Katonai szekció vezetője.

- Ja, igen. Itt vagyok.

Még mindig mindenki engem bámul, ettől a zavar kiül az arcomra.

- Akkor talán válaszolna a kérdésemre?

- Ööö... persze.... – motyogom. – Ööö... mi... volt pontosan a kérdés?

Néhány férfi halkan, gúnyosan felnevet.

Jézusom, ez a hatodik osztály az Őszintéknél?

- Mit szólna hozzá, ha a dolgok katonai oldalát vezetné velem? Hasznos lenne a harci képzettsége.

- ...Ó... persze... Igen – motyogom.

- Nagyszerű... - mondja John, aztán valami „demokráciáról" kezd beszélni, ami úgy néz ki, soha nem működik.

A gondolataim már vissza is tértek a tengerpartra Trisszel. Hogy tudnék bármi másra gondolni, amikor mindig a gyönyörű mosolya jár a fejemben?

- ... Tobias?

Jézusom, már megint hozzám beszélnek?

- Tessék? – mondom, pislogok, és próbálok odafigyelni.

- Tartsunk szünetet? – kérdezi John.

Megrázom a fejem.

- Ne, nem. Jól vagyok. Sajnálom. – Kiegyenesedek, hogy bizonyítsam a szavaimat.

John csak bólint, aztán fel-alá kezd járkálni a szobában, ahogy a foglyokról beszél.

Az agyam bekapcsol.

Az egyetlen fogoly jelenleg az apám.

- ... Logikusnak látszik áthelyezni, Johanna úgy gondolja...

- Nem helyezhetjük át.

Minden szem rám szegeződik, valószínűleg azért, mert senki nem mondott eddig ellent John Kade-nek.

John összeráncolja a szemöldökét.

- És miért nem?

- Nos, rajta kell tartanom a szemem. Össze van kapcsolva Tris Priorrel. Ha nincs itt, és elküldjük egy ismeretlen helyre, nem tudok megbizonyosodni, hogy életben van.

John megrázza a fejét.

- Nagyon támadható itt. Át kell helyeznünk.

- Támadható? Hónapok óta itt van, és semmi szörnyű nem történt.

- Tobias... Tudom, hogy személyes érdekeltséged van ebben az ügyben, de...

- Annak ehhez semmi köze – mondom csöndesen.

Fanfiction-fordítás: Feltámadás - A befejezés (Resurrection - The End)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora