Huom: Jos olet herkkä tai et pidä kun puhutaan verestä tai muusta sen tapaisesta. Suosittelen skippaamaan tämän.
Olen juuri lähdössä ovesta ulos kunnes kuulen takanani huudon. Huutaja huutaa jotain, mutta en saa siitä selvää.
Tunnistan huutajan äänen heti. SE ON JIN! Lähden juoksemaan nopeasti huutoa kohti.
-
Saavun kemian luokan eteen. Luokan ovi on raollaan ja menen äkkiä sisään. Luokkaan astuttuani huomaan lattialla pieniä läikkiä, jotka ovat väristä päätellen verta. Katson ympärilleni ja näen tyhjän kemian luokan, mutta huomaan luokan reunassa ihmisen joka on käpertynyt nurkkaan pää polvissa ja hän pitää käsillään kiinni jaloistaan. Tunnistan vaatteista hänet.. se on Jin, hänen paitansa on veri läikkiä täynnä ja hän itkee.
Menen lähemmäs häntä ja nostan hänen päänsä ylös ja huomaan jotain mitä en olisi koskaan toivonut näkeväni. Hänen otsassaan oli syvä haava joka vuosi verta.
Namjoon: Mitä sä täällä teet? ja mitä sulle on tapahtunut?
Jin: N-no siis mut tönäistiin ja sitte löin mun pään tohon pöydän reunaan ( Jin sanoo osoittaen pöytää, jossa tehdään kemiallisia kokeita ja sen kulmat ovat tosi terävät.)
Namjoon: Kuka sut tönäisi?
Jin: En nähny sitä, koska se tuli mun sivusta jotenkin ja vaan tönäs mut. Varmaan ihan tarkoituksella.
Autan Jinin ylös ja otan hänet reppuselkään, koska Jin on kuitenkin aika kevyt vaikka hän syö melkein koko ajan.
Namjoon: Sut on pakko viedä sairaalalle ja toi sun haava on tarkistettava
Jin: No okei
Namjoon: Mä voin tilata taksin, ettei mun tarvii kantaa sua koko matkaa, koska sinne kuitenkin on 3km. (Ehdotan.)
Jin: Joo, kiitos, että autat mua Namjoon.
Namjoon: Ei mitään, ystävät auttaa aina
-
Kirjotin nyt vähän jatkoo tähän kun tekee mieli kirjottaa :) Mielipiteitä saa laittaa kommentteihin!
266 wrds