Jiminin näkökulma:
Olen ollut koko ajan huoneessani. En ole nukkunut vaikka minua väsyttää hirveästi. Päätän lähteä ulos huoneestani, koska en jaksa enää olla yksin..koska kohta muut varmaan luulisivat, että olen heille vihainen tai jotain.
Lähden huoneestani ja laitan oven varovasti ja hiljaa kiinni, jos vaikka joku olisi lepäämässä, etten herättäisi ketään. Käännyn ja huomaan Namjoonin astuvan ulos Taehyungin huoneesta. Hän on näköjään tullut takaisin sairaalalta. Kävelen hänen luokseen.
Jimin: NAMJOON!
Namjoon: No hei Jimin :)
Jimin: Miten Jinillä menee?
Namjoon katsoo pois päin minusta ja jatkaa kävelyään portaiden luokse, jotka vievät alakertaan.
Jimin: Mikä nyt?
Namjoon: Ei mikään..ja Jinillä menee ihan hyvin.
Jimin: Okei?!
Lähden kävelemään Namjoonin perässä alakertaan. Yhtäkkiä Namjoon pysähtyy.
Jimin: Mikä nyt?
Kysyn samalla katsoen alakertaan. MITÄ IHMETTÄ?
Nään Jinin ja nyt tiedän miksi Namjoon pysähtyi. Ei hänkään ihan ensimmäiseksi varmaan ajatellut näkevänsä Jiniä istumassa sohvalla, kun menee alakertaan. Eikö Jinin pitänyt olla sairaalassa?
Huomaan edessä olevan Namjoonin kääntyvän takaisin yläkertaan päin ja lähtevän hänen ja Jinin huoneeseen.
Itse jatkan matkaa alakertaan. Heti ensimmäiseksi menen olohuoneeseen Jinin luokse.
Jimin: Jin?
Jin: Jimin? Ai hei!
Jimin: Saanko kysyy yhden kysymyksen?
Jin: Öö..tietty?
Jimin: Mitä s-
Ennen, kun ehdin kysyä kysymystäni loppuun kuulen ulko-oven avautuvan. Katson ovelle päin ja huomaan kaksi poliisia astuvan sisään ja heidän perässään kävelee Yoongin. Yoongi laittaa oven kiinni.
Poliisit: Iltaa kaikille!
Poliisien ilmeet kuitenkin muuttuvat iloisesta oudoiksi, kun he huomaavat Jinin istuvan sohvalla. Nyt Jinkin kääntää päänsä ja huomaa poliisit. Jin hyppää nopeasti ylös sohvalta.
Jin: Mä voin selittää!
Poliisit: Ei tässä kuule selityksiä tarvita! Me viemme nyt sinut takaisin sairaalaan.
Toinen poliiseista ottaa taskustaan käsiraudat ja laittaa ne Jinin käsiin, kun toinen poliiseista taas pitelee Jiniä paikallaan, ettei hän pääse karkuun.
Mihin edes Jin menisi..idiootit. mietin mielessäni
En tiedä mitä tekisin eikä näköjään muutkaan. Muistan, että Taehyungi ja Namjoon ovat vielä ylhäällä. Sitten kuulen portaista ääntä ja käännän katseeni sinne.
Namjoon: PÄÄSTÄKÄÄ IRTI JINISTÄ!
Poliisit: Emme! Viemme hänet sinne minne hän kuuluu.
Namjoon: TE ETTE VIE JINIÄ MINNEKKÄÄN! JIN PÄÄSTETTIIN JUURI SAIRAALASTA KOTIIN! MULLA ON SIITÄ TODISTE!
Namjoon huutaa samalla juosten poliisien luo ja ottaen samalla taskusta paperin. Hän antaa paperilapun poliiseille. Poliisit katsovat lappua ihmeissään ja sen jälkeen antavat sen takaisin Namjoonille.
Poliisit: Näköjään asiat ovat kunnossa!
Poliisit päästävät irti Jinistä ja lähtevät ovesta ulos.
Jin: Mitä ihmettä Namjoon??! Eihän mua pä-
Namjoon: Noniin! Nyt oo hiljaa ja kannattais kiittää mua, että pelastin sut.
Jin: No kiitos
Namjoon lähtee takaisin ylös
Nään kuinka Jin jää katselemaan Namjoonia oudolla ilmeellä.
-
Sori, että on ollut pitkä tauko :( ei oo ollu vaan aikaa tehdä uutta osaa mut tässä olis joku :) Yritän olla aktiivisempi!