#5

164 22 1
                                    

Namjoonin näkökulma:

Jin nousi viereeni istumaan ja oli vähän aikaa hiljaa, mutta sitten hän avasi suunsa.

Jin: Namjoon..

Namjoon: Niin, sano vaan kyllä mä kuuntelen (Vastasin silittäen hänen kättään.)

Jin: Namjoon.. mä tota tyk-tykkään susta aika paljon ja ajattelin, että..- 

Namjoon: Että voitais olla enemmän kuin ystäviä?

Jin: Joo tai no mistä sä ton arvasit?

Namjoon: Mäkin oon ajattellut sitä aika kauan siitä asti, kun näin sut ensimmäisen kerran.

En ollut tosiaankaan ajatellut, että Jin tykkäisi minusta enempää kuin ystävänä. En itsekkään tiennyt tykkääväni enemmän pojista, kuin tytöstä vasta, kun näin Jinin ensimmäisen kerran vuosi sitten. Jinin nähtyäni sisälläni tuli outo olo ja tiesin heti, että vielä jotain on tapahtumassa meidän välillämme. Ainiin tapasin Jinin vuosi sitten, kun olin tutustumassa kouluun missä nykyään opiskelen ja Jin myös. Satuimme sattumoisin vastakkain tai no meidän törmääminen oli minun vikani. En katsonut eteeni vaan taakseni ja törmäsin suoraan Jiniin ja meinasin rikkoa hänen puhelimensa, joka oli hänen kädessään. Käteni osui vahingossa Jinin käteen ja hänen puhelimensa meinasi lentää lattialle, mutta sain onneksi sen juuri ja juuri kiinni ennen, kuin se ehti lattialle asti ja oisi hajonut. Pyytelin kauheasti Jiniltä anteeksi ja hän vain hymyili minulle vastaamatta mitään.

Jin: Ai, en ollut edes tullut ajatelleeksi, että sinä pitäisit minusta.

Jin: Mun ois varmaan pitän-

Keskeytin Jinin lauseen suutelemalla häntä hänen ihanille ja pehmeille huulille. Jin onneksi vastasi suudelmaani ja suutelimme pitkään, kunnes oveen koputettiin. Sisälle astuivat Yoongi, Hoseok, Jimin, Taehyung ja Jungkook. He katsoivat meitä ihmeissään.

Hoseok: Jin! Sä oot kunnossa!"

Yoongi: Me luultiin jo, että sä-

Jin: Joo niin mäkin luulin ennen kuin Namjoon tuli auttamaan mua. (Keskeyttäen Yoongin lauseen)

Kaikki yhteen ääneen: Namjoon sä oot pelastaja!

Namjoon: En ole kuulin vaan Jinin huudon ja siinä se

Namjoon: Mutta mul ois vähän kysyttävää Jimin, Taehyung ja Jungkook!

J & T & J: Niin..

Namjoon: Missä te ootte ollu koko koulu päivän tai no sillä välin, kun mä olin koulussa. En nähnyt teitä koko päivänä?

Jimin: Tota..tota.. me oltiin.. öö

Taehyung: Me oltiin kolmistaan jossain koulun näytelmässä johon meidät pyydettiin

Huomasin pojista, että he salailivat jotain. Vaikka pojat eivät olleet minun kanssani samalla luokalla tiesin, että koulussamme ei yleensä ole mitään näytelmiä jolloin pojat eivät varmasti olleet missään näytelmässä.

Namjoon: Okei, uskon tietä. (vastasin vaikka en uskonut heitä lainkaan!)

-

Näin, tässä oli 5 osa :) Kiitos, kun luit!

Lupaan keksiä tähän, jotain jännittävää ja kaikenlaista jossain vaiheessa!

Onnelliset - Bts FINWhere stories live. Discover now