#18

93 11 2
                                    

Jinin näkökulma:

Jään katsomaan Namjoonin perään. Mitä ihmettä? Hän oli juuri pelastanut minut joutumasta sairaalaan?

Jimin: Hei, mitä sä teet edes kotona?

Jin: Se on pitkä tarina.

Jimin: Mut hei nyt kun oot kotona niin haluuks sä jotain ruokaa?

Jin: öö.. Ei kiitos.

Jimin: Okei?

Lähden ylös ja menen etsimään Namjoonia.

Avaan huoneemme oven ja nään Namjoonin huoneessa. Sängyn päällä. Tietty itkemässä. Vaikka hän ei koskaan itke niin hän itkee tietyissä tilanteissa. Outoa, yleensä silloin, kun hän joko riitelee minun kanssa tai joku asia liittyy minuun. Menen hänen viereensä ja otan hänen kädestään kiinni.

Jin: Hei, mikä on?

Namjoon: Mee pois!

Jin: En mee. Anteeks.

Namjoon: Et saa.

Jin: Mä en tarkottanu sitä mitä kävi sairaalassa. M-mä vaan en tienny mitä pitäis tehdä siinä tilanteessa. Se vaan tuli niin äkkiä.

Namjoon: Tähän varmaan tarkottaa sitä, että sä et pidä musta.

Jin: E-ei tai siis j-joo oikeestaan.

Namjoon: Arvasin!

Namjoon nousee ylös ja lähtee huoneemme ovesta ulos.

Minun ei ollut tarkoitus pahoittaa hänen mieltään, mutta en ole enää varma pidänkö hänestä. Vaikka hän kyllä pelasti minut äskön, mutta silti.

Jään huoneeseen, koska päivä on ollut niin rankka. Otan puhelimeni taskustani ja alan katsomaan sitä.
Nään, että joku on soittanut minulle kaksi kertaa. Se on Taehyung.
Päätän soittaa hänelle vaikka tiedän, että hän on varmasti kämpällä niinkuin minäkin. Taehyung ei kuitenkaan vastaa? Mitä?
Ihmetellen lähden pois huoneesta ja menen Taehyungin huoneeseen, jossa luulen hänen olevan. Siellä hän ei kuitenkaan ole. Nään ikkunan olevan auki ja lähden nopeasti alakertaan.

Jin: ootteko te nähny Tae:a?

Jimin: En oo.

Yoongi & Hoseok: Joo, ei oo näkyny.

Jin: Tota, en nähny Tae:a hänen huoneessa ja hänen huoneen ikkuna oli auki. Niin mietin tässä, että jos..

Jimin: Ei! Ei Taehyung tekis koskaan niin.

Yoongi: Ai ei vai!

Jin: No ei siitä koskaan tiedä.

Päätän lähteä takaisin ylös Tae:n huoneeseen.
Ikkuna on auki ja Tae:a ei näy missään.
Katson ikkunasta alas ja huomaan..

-

Sori taas, ei oo tullu koko kesäloman aikana mitään, mutta tässä ois taas yks osa!
Ja jos joku ei oo huomannu niin oon vaihtanut noita puhe kohtia vähän erilaiseksi, kun ne oli alussa kun alotin tän✌🏼

Onnelliset - Bts FINWhere stories live. Discover now