Jiminin näkökulma:
Herään unestani yhtäkkiä. En edes tiedä miksi, mutta jotenkin vain heräsin. Katson kelloa ja olen nukkunut vaan jonkun tunnin jos edes sitäkään. En vain pysty nukkumaan kunnolla, koska mielessäni on vain Jungkook ja tunteeni häntä kohtaan.
"Jimin, sä olit typerä ku et voinu kertoo sille sun tunteista" Ajattelen mielessäni.
Yritän vaihtaa asentoa, jos saisin vaikka nukuttua uudelleen. Olen laittamassa silmiäni kiinni kunnes kuulen hyvin omituista ääntä.
"Ah-hh...Jung-...kook"
Tiedän heti mielessäni mitä on tekeillä, joten päätän lähteä huoneesta ääntä kohti.
Laitan huoneen oven kiinni ja hiivin hiljaa minun ja Jungkookin huoneen ovelle.
Laitan korvani ovea vasten."Jungko-..ook lo-pe-...ta"
Kuulostaa ihan Taehyungilta. Mielessäni tekisi mieli vaan paiskata ovi auki ja huutaa. Joten niinhän minä teen.
"MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU!!" Avaan huoneen oven samalla katsoen Jungkookia ja Taehyungia jotka molemmat ovat alasti. Kokonaan alasti. Taehyung Jungkookin alla.
"TIEDÄTTEKÖ MITÄ KELLO ON! NYT ON YÖ JA MÄ HALUISIN NUKKUA"
Huomaan, kuinka Jungkook katsoo minua virnuilevalla ilmeellä"
"Sä taidat kuitenki tykätä siitä mitä sä näät, eikös?" Jungkook sanoo
"EN!"
"Jos sä liityt meidän seuraan ja unohdat nukkumisen. Kolmin ois varmaan hauskempaa"
"NYT SÄ OOT HILJAA! TAEHYUNG MEE OMAAN HUONEESEEN!"
Huudan vaikka tekisi mieli itkeä ja raivota samaan aikaan sen takia mitä äsken näin."Taehyung ei mee minnekkään ;)"
Päätän kiskoa Taehyungin pois Jungkookin luota ja lähteä hänen kanssaan hänen omaan huoneeseen.
"Sillä välin ku mä autan Taehyungin hänen huoneeseen nii voisit pukee vaatteita päälle!"
"Ei sun oikeesti tarvii..voitais jatkaa yhdessä.."
Jimin nyt ne ajatukset pois Jungkookista..unohda jo"Nii eli puet vaatteet päälle sillä aikaa" Sanon samalla lähtien Taehyungin kanssa pois huoneesta Taehyungin omalle huoneelle"
-
Kiitos, kun luit!