Jungkookin näkökulma:
En nyt oikeesti menny meidän kämppäämme sisälle. Miks ihmeessä olisin menny, jos tiedän, että toiset lähti ettii Taehyungia. Harmi vaan, että he ihan varmana epäonnistuu Taehyungin etsimisessä, koska he eivät varmana tule löytämään häntä. Päätän varmuuden vuoksi lähteä katsomaan Taehyungia. Menen salaiseen piilopaikkaan, josta en usko, että ketään etsisi häntä. Tietenkään, tämä paikka ei ole minulle salainen, koska tämä on mummoni vanha asunto, johon aiemmin vein Taen. En kuitenkaan usko, että muut muistavat tätä mökkiä ollenkaan enää. Tällä kertaa en aio Taea päästää helpolla lähtemään.
Olen mummoni vanhan talon ulkopuolella ja ovi ei meinaa millään aueta, koska talo on niin vanha.
"Pitäis tää saakelin ovi joskus korjata" Mietin mielessäni.
Saan oven auki ja menen taloon sisälle. Laitan oven lukkoon, että varmana ketään ei pääse sieltä tulemaan tai keskeyttämään yhtään mitään. Menen syvemmälle taloon ja lähestyessäni paikkaa, johon Taen sidoin, kuulen huutoa. Tunnistan sen Taen huudoksi. Päätän mennä hiljaa hänen taakseen.
Huomaan Taen yrittävän päästä pois köysistä, mutta päätän ottaa hänestä kiinni. Siitähän näköjään Tae vasta pelästyi.
Taehyung: Päästä irti! Soitan poliisit!
Minäkin jopa tiedän, että ei hän pystyisi soittamaan kenellekään, koska hän on sidottu kiinni käsistään ja jaloistaan.
"Hiljaa tai saat kärsii vielä enemmän! Jos joku saa tietää, missä sä oot niin oot varma, että et elä sen jälkeen" vastaan muka vihaisesti, vaikka en oikeasti hänelle haluaisi huutaa.
Taehyung: Teen mitä vaan, jos päästät mut pois! Haluun..elää..kiltti
En ole ihan varma mitä juuri äsken kuulin, joten käsken hänen sanoa sen uudestaan
Taehyung: Mitä vaan!
Mieleeni juolahtaa heti ajatus, mitä voisin laittaa Taen tekemään. Olin oikeastaan ihastunut tähän söpöön ja samalla komeaan ihmiseen.
Otan Taehyungin silmiltä pois huivin, jonka olin siihen laittanut, kun hänet tänne toin.
Taehyung: Missä mä oon?
Samalla huomaan, kuinka Taehyung kääntää katseen minuun.
Taehyung: Jungkook! M-Miks m-mä o-oon täällä?
Jungkook: Koitappa arvata
Taehyung: E-en tiedä. Mut mitä mun pitää tehdä. Lupasin, että teen mitä vaan, jos päästät mut vaan pois.
Jungkook: Kerran ku lupasit, että teet mitä vaan, niin käviskö, että suutelet mua? Tai no ei mun edes tarvitse kysyä, koska sanoit, että teet mitä vaan.
Huomaan kuitenkin, kuinka Taehyung yrittää lähestyä minua.
Jungkook: Hei, irrotan sut ensin noista köysistä ensiks
Irrotan köydet Taehyungin käsistä ja jaloista. Hän hyökkää halaamaan minua.
Taehyung: Mä en ymmärrä mitä mä oon sulle tehny, mut päästä mut pois heti, kun on tehny sen mitä läskit
Samalla Taehyung suutelee minua. Vastaan suudelmaan. Laitan käteni Taehyungin niskan taakse ja työnnän hänet suudelmaan syvemmin. Hän kuitenki irroittautuu suudelmasta.
Taehyung: Jungkook..päästä mut nyt menemään..
Jungkook: En, mul on viel yks juttu..
-
Kiitos, kun luit!Mitäköhän Taehyungille ja Jungkookille käy?