#22

33 6 3
                                    


Taehyungin näkökulma:

Avaan silmäni. Päätäni särkee ihan kamalasti. En näe yhtään mitään, muuta kuin vain mustaa ympärilläni. Tajuan, että olen sidottu johonkin ja silmieni eteen on laitettu joku, etten näkisi missä olen.

Taehyung: Hei, kuuleeko kukaan? Voisko joku auttaa?

Ei vastausta. Ei yhtään mitään. Alan panikoida, koska en tiedä missä olen ja haluan vaan pois.

Taehyung: Nyt joku, jos kuulet vähäsenkin mua niin voitko tulla auttamaan!!

Kukaan ei taaskaan vastaa huutooni. Mietin, että tännekkö minä tulen kuolemaan. Johonkin paikkaa, mitä en tiedä, koska en näe mitään.

-

Vähän ajan päästä kuulen jotain. Ihan kuin joku avaisi ovea? Joku yrittää jostain sisälle?

Taehyung: Auttakaa!

Kukaan ei vastaa..taas ihan hiljaista.

Yhtäkkiä, joku ottaa minusta kiinni ja säpsähdän pelokkaana.

Taehyung: päästä irti! Soitan poliisit!

Enhän minä edes voisi soittaa, koska en edes tiedä missä puhelimeni on, koska en näe..

Hahmo: Hiljaa tai saat kärsii vielä enemmän! Jos joku saa tietää, missä sä oot niin oot varma, että et elä sen jälkeen.

En tunnista ääntä. Ihan kuin kyseinen henkilö yrittäisi muuttaa ääntään möreämmäksi, koska olen varma, että tuo ei ole hänen oikea äänensä..

Taehyung: Teen mitä vaan, jos päästät mut pois.! Haluun elää..kiltti..

Hahmo: Mitä vaan?

Taehyung: Teen mitä vaan, mitä haluut!

Hiljaisuus..kunnes joku ottaa silmieni edestä huivin pois ja nään ihan vähän jotain..en kuitenkaan näe edessäni ketään. Käännän päätäni ja huomaan..

-

Kiitos, kun luit! :)
Mitä arvelette? Mitä Taehyung huomaa tai kenet Taehyung huomaa?

Onnelliset - Bts FINDonde viven las historias. Descúbrelo ahora