#11

120 14 0
                                    

Jinin näkökulma:

Istumme Namjoonin kanssa vieläkin sängyn reunalla. Tuo komea, auttavainen ja ymmärtäväinen poika istuu vieressäni. Onko tämä totta? Onko tämä unta? Hänellä on liian ihanat kasvot. En voi olla katselematta pojan komeita ja söpöjä kasvoja.

"Jin, mitä sä katot?" Namjoon kysyy yhtäkkiä.

"öö..öö.. siis en mitään" Vastaan hieman punastuen.

"Katoitpas, mä huomasin, että sä katoit" Namjoon vastaa pienesti hymyillen.

"No mitä mä sitten katoin?"

"Sä katoit ihan selvästi mun kasvoja ja..."

"Niin?"

"ja.. mun huulia kenties?" hän vastaa, katsoen sen jälkeen pois minusta.

Menen ihan hiljaiseksi. En ollut tullut ajatelleeksi, että Namjoon näkisi, jos katsoisin häntä.

"No siis.." aloitan.

"Mä tiedän sa haluut yhden jutun" Namjoon keskeyttää lauseeni.

"Minkä jutun?" kysyn katsoen häntä hämmentyneesti.

Huomaan kuinka Namjoonin hymyilee ja hänen kasvonsa alkavat lähenemään omia kasvojani. Namjoon nostaa kätensä niskani taakse ja antaa suukon minun huulilleni. Vastaan suudelmaan ja Namjoon kaataa minut lattialle, seuraten itse perässä.

"Jin, mä haluun sut" Namjoon sanoo istuen jalkojeni päällä.

"Anteeks.. mitä sanoit?" Kysyn vähän epävarmasti.

"että mä haluun sut..siis ihan kokonaan" Hän vastaa painaen taas huulensa omilleni.

Tönäisen kuitenkin hänet pois päältäni niin, että hänen päänsä osuu sängyn reunaan.

"Jin..auts.. mitä sä teet?" Hän sanoo hieroen niskaansa. Nousen ylös lattialta.

"Hei, teen sulle nyt muutaman asian selväksi. En oo sanonut sulle, että haluun sut ja, että me oltais yhdessä tai mitään sinnepäin. Toinen asia.. mä en halua tehdä sitä täällä! Eli voitko jättää mut nyt vähäks ajaks yksin?!" Sanon avaten samalla huoneeni oven ja näyttäen Namjoonille, että hänen olisi aika lähteä.

"Jin.."

"NYT ULOS!"

Namjoon kävelee ovesta ulos hieroen vieläkin niskaansa. Hän loukkasi sen ihan varmasti, kun työnsi häntä. Menen takaisin sängylleni ja alan lepäämään.

-

Oon ajatellut, että en enään tän jälkeen kirjoita tänne loppuun mitään vaan jätän, ton osan viimeisen lauseen/sanan viimeiseksi asiaksi, joka osassa (toivottavasti ymmärsitte). Laitan tänne loppuun vaan ainoastaan jotain, jos mulla on ilmoitettavaa!

KIITOS KUN LUIT!

Onnelliset - Bts FINTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang