Taehyungin näkökulma:
Jähmetyn totaalisesti, kun kuulin mitä nuorimmainen minulle sanoi. Mitä hän muka enää minusta haluaisi? Tai oikeastaan minulta haluaisi?
"Sä jäät tänne..mul on sulle asiaa vielä" Jungkook sanoo minulle.
Mielessäni pyörii kysymyksiä: Miksi? Miksi juuri minä? Mitä Jungkook aikoo tehdä?
"O-okei?" Vastaan todella epävarmana
Jungkook ottaa kädestäni kiinni ja vie minut huoneeseen, jossa on pöytä, jonka ympärillä on penkit.
"Mun on pitäny kertoo tästä aiemmin, mutta en oo pystynyt siihen.." Nuorimmainen sanoo hiljaa
"Mitä? Kerro" Vastaan.
"Äh, oon tehny sulle ihan hirveitä asioita..mun mielestä..ja on okei, jos oot mulle vihainen tai pelkäät mua jotenkin" Jungkook sanoo katsoen pois päin minusta.
"No joo, musta on kyl tuntunu vähän oudolta viime aikoina, koska kaikki vaan on tapahtunu niin nopeesti. Pysyn aina sun tukena, oli se mikä vaan asia." Vastaan, koskettaen kädelläni nuorimmaisen poskea ja kääntäen hänen katseensa minuun.
"No kun Tae..M-m..mä..taidan.." Jungkook ehtii sanoa, kunnes joku koputtaa oveen.
"Mä meen avaa" Huudan
"Ei, et voi. E-et vaan voi. Pysy siinä, mä meen avaamaan" Jungkook vastaa pelästyneenä.
Seuraan katseellani Jungkookia ja huomaan, kun hän avaa oven. Hän päästää jonkun sisään taloon. Huomaan henkilön ja myös tunnistan henkilön.
"Namjoon, mitä sä teet täällä?" Vastaan hämmästyneesti.
"Olin kävelyllä, kunnes ajattelin tulla kattoo ihan kiinnostukesta, jos tässä talossa asuis joku tai jotain sinne päin. Mitä sä kuitenkin teet täällä ja vielä Jungkookin seurassa?" Namjoon sanoo
"En itekkään tiiä, Jungkookin piti kertoa mulle jotain, mutta sä vähän niin kuin keskeytit.."
"E-ei mitään. Me voidaan mennä vaikka meidän asunnolle takasin." Jungkook vastaa yhtäkkiä Namjoonin takaa.
"Mut mitä te teette täällä?" Namjoon kysyy
"Oo nyt vaan hiljaa ja mennään takasin meidän asunnolle ja unodetaan koko juttu, että me ollaan oltu täällä! Muistakaa, että muille ei sitte kerrota missä me ollaan oltu..ymmärretty?!" Jungkook sanoo vähän vihaisella äänellä.
"Selvä?" Vastaan Namjoonin kanssa samaan aikaan.
Olemme lähdössä talon ovesta ulos ja olen avaamassa ovea Jungkook ja Namjoon takanani. Avaan oven ja huomaan..
-
Kiitos, kun luit! Nyt vihdoin uus osa. Anteeks, ettei oo tullu nyt vähän aikaan uutta osaa, koska mul on ollut vähän kaikkea, mutta yritän kirjoitella enemmän tästä lähtien :)