Sairaalalla samaan aikaan:
Hoseokin näkökulma:
Missä Taehyung on? Missä Jungkook on? Eikö ne äskön ollu ihan tässä meidän vieressä, Kysyn Yoongilta. "En mä tiedä missä Taehyung on, mutta Jungkook sano, että se käy vessassa." Hän vastaa. "Okei." Vastaan rauhallisesti, vaikka mieleni tekisi lähteä etsimään poikia ja varmistaa että he ovat kunnossa. En luota kahteen nuorimpaan poikaan sen takia, että minusta tuntuu, että heidän välillään on jotain. En ole tosiaankaan varma, mutta mitä vain voi sattua, kun he ovat kahdestaan. Vaikka pojat luottaisivat toisiinsa minä en vielä luota heihin.
-
Päättämme Yoongin kanssa lähteä kotiin. Jungkookkia ei kuulunut takaisin vessasta vaikka hän oli muka sanonut Yoongille menevänsä sinne. Sanoimme Namjoonille ja Jinille, että etsivät poikia ja ilmoittavat jos heitä näkyy jossain. Olen tosi huolissani pojista joten haluan, että he löytyvät. Pojat ovat vielä nuoria joten he voivat tehdä mitä vain, ajattelematta. Lähdimme ulko-ovea kohti Yoongin kanssa.
-
Tilaamme taksin, koska emme enää jaksa kävellä kämpällemme asti. Asumme kaikki seitsemän poikaa samassa talossa. Soitan taksin ja se saapuikin jo vähän ajan odotuksen jälkeen. Astumme taksiin ja istun niin lähelle Yoongia kuin vain pystyn. Jotenkin haluan olla Yoongin lähellä. En tiedä onko välillämme mitään, mutta pidän Yoongista paljon. Lähdemme taksilla sairaalan pihalta.
-
Tämä oli tosi lyhyt luku, mutta teki vaan teki mieli kirjoittaa niin kirjoitin jotain :)