Taehyungin näkökulma:
En mä pysty nukkumaan. Katson kelloa, joka on yöpöydällä. Se näyttää 3.00 yöllä. Mun pitäis olla nukkumassa, mikä mua oikein pitää hereillä? Käännyn ympäri ja nään kuinka Jimin nukkuu sikeästi. Nousen hiljaa istumaan sängyn reunalle, koska en halua herättää Jiminiä. Päätän lähteä hakemaan vettä keittiöstä. Nousen hiljaa sängyltä ja avaan huoneemme oven. Olen juuri lähdössä ovesta, kunnes kuulen Jiminin puhuvan jotain.
"Jungkook..mä..rakastan sua"
Minuun sattuu nähdä Jimin surullisena ja vielä uneksimassa Jungkookista, joka juuri paljasti tunteensa. Jimin ansaitsee jonkun, joka häntä rakastaa. Toivottavasti hän ymmärtää, että voisi olla miettimättä Jungkookia ja jatkaa hänen elämäänsä ilman Jungkookia ja vaikka etsiä jonkun muun.
Suljen huoneemme oven ja lähden portaita alas. Yritän mennä portaat mahdollisimman hiljaa alas, koska en todellakaan halua herättää ketään.
-Alakerrassa-
Saavun keittiöön. Otan lasin kaapista ja otan kraanasta vettä. Yhtäkkiä kuulen ääntä. Ihan kuin joku tulisi portaita alas. Päätän pysyä paikallani ja juoda veteni rauhassa, koska minulle on ihan sama ketä sieltä tulee.
Olen juuri laskemassa lasin pöydälle ja lähtemässä keittiöstä, kunnes huomaan...Jungkookin.
"Mitä sä teet hereillä tähän aikaan?" Nuorimmainen kysyy
"No siis samaa mä kysyisin sulta" vastaan
"En saa unta, joten ajattelin tulla juomaan jotain tai syömään, en mä tiiä. Mut et vastannu mun kysymykseen" Nuorimmainen sanoo
"Tulin juomaan vettä, koska mua ei nukuta" vastaan, samalla jatkaen matkaani portaiden luo.
"Hei odota"
Kuulen Jungkookin sanovan. Käännyn ympäri.
"Miks sul on yhtäkkiä noin kova kiire jonnekkin?" Hän kysyy.
"Miten niin?"
"Äskön sanoit et sua ei nukuta ja yhtäkkiä vaan näytät siltä ku haluisit juosta noi portaat ylös..." Jungkook vastaa samalla näyttäen vähän surulliselta, mutta samalla siltä, että hänellä on jotain mielessään.
"E-ei mulla oo mihinkään kiire"
Juuri, kun ehdin sanoa tuo lauseen nuorempi alkaa lähestyä minua.
"M-mitä sä teet? Py-pysy kaukana..pliis" Änkytän todella epävarmana ja peloissani.
"Mä tiedän et sä haluut tätä"
Samalla Jungkook ottaa kiinni molemmilla käsillään lantiostani ja työntää minut portaiden kaidetta vasten.
"M-mä en haluu sulta mitään" Vastaan ilme vakavana.
"Mut tän sä haluut" Jungkook vastaa.
Samalla hän asettaa huulensa omilleni.
Vähän ajan päästä irtaudun. Pakko sanoa, että tuntuihan tuo hyvältä, mutta mielessäni pyörii vieläkin Jiminin puheet Jungkookista.
"Voitais jatkaa makuuhuoneen puolella ;) Jiminhän on sun huoneessa nukkumassa" Jungkook sanoo ja herättää minut ajatuksistani.
"M-mä.."
Samassa Jungkook ottaa kädestäni kiinni ja alkaa vetämään minua portaita ylös.
Saavumme hänen ja Jiminin huoneen eteen ja Jungkook työntää minut ovesta sisälle ja laittaa oven kiinni. Sen jälkeen hän kaataa minut sängylle.
"Nyt sä oot kokonaan mun.."
-
Kiitos, kun luit! Anteeksi todella paljon, ettei oo tullut uutta osaa, mut tässä nyt vähän jotain. Yritän tässä lähipäivinä tehdä osia lisää!
Kertokaa kommenteissa mitä piditte :)