#12

98 12 0
                                    

Namjoonin näkökulma:

Miksi Jin teki noin? Enkö mä kelpaa hänelle? Mikä häntä vaivaa?

Lähden kävelemään kämpällemme päin, koska minun pitää mennä katsomaan mitä muut puuhaavat. En tilaa taksia. Päätän mennä kävellen, koska tarvitsen tämän jälkeen raitista ilmaa.

-skip 15.min-

kämpällemme on enää noin 200m matkaa. Huomaan kuitenkin, jotain mitä en voisi uskoa juuri nyt. Näen Jungkookin ja Taehyungin ikkunan olevan auki. Mitä ne oikeen puuhaa? Menen ikkunan luo ja alan kuuntelemaan mitä pojat puhuvat.

Jungkook: Anteeks..

Taehyung: Et saa :(

Jungkook: Siis en mä tarkottanu satuttaa sua.

Taehyung: Mut sä satutit mua ja en anna sulle anteeks. Mua sattuu jo tarpeeks.

Jungkook: Minne?

Taehyung: No..sydämmeen.

Jungkook: Häh? Miks?

Taehyung: Nokun..ei mitään.

Jungkook: Okei? Mut saanko halata sua?

Taehyung: No jos tän kerran.

Mitä? Mistä pojat oikein puhuvat? Mitä on tapahtunut? Päätän lähteä ovelle päin, koska haluan mennä kysymään pojilta suoraan mitä on tapahtunut. Avaan oven ja astun kämppäämme sisälle.

Namjoon: Heii, tulin takas.

Hoseok juoksee luokseni ja halaa minua.

Hoseok: Miten meni? Miten Jin voi :)

Namjoon: ööh..hyvin.

Hoseok: No sepä hyvä.

Hoseok juoksee takaisin sohvalle katsomaan jotain hänen ohjelmaansa. Voi tuota aurinkoa. Miten hän jaksaa olla aina noin iloinen.

Päätän kuitenkin jatkaa matkaani ja etsiä Jungkookin ja Taehyungin. Olen juuri avaamassa Taehyungin huoneen ovea, kunnes Jungkook astuu huoneesta ulos.

Jungkook: Ai..moi Namjoon.

Namjoon: Moi! Miten menee?

Jungkook: Hyvin. Jungkook vastaa hymyillen.

Namjoon: Okei. Missä muuten Tae on?

Jungkook: Tuolla huoneessa.

Namjoon: Okei.

Päästän Jungkookin lähtemään ja avaan Taehyungin huoneen oven.

-

Sori. Ei oo pitkään aikaan tullu uutta osaa. Mut tässä on nyt yks ainakin :)

Onnelliset - Bts FINWhere stories live. Discover now