#19

45 6 3
                                    

Jiminin näkökulma:

Jään ihmettelemään mitä ihmettä Jin oikein sekoilee. Eihän Taehyung millään voinut hävitä noin äkkiä. Ei Tae vaan oo sellainen. Päätän kuitenkin mennä Jinin perässä yläkertaan, koska haluan tarkistaa, että kaikki on oikeasti kunnossa.

Kävelen portaat ylös ja menen Taehyungin huoneen ovelle

Olen ovella ja huomaan Jinin ikkunan luona, josta hän vähän aikaa sitten kertoikin.

Jimin: Jin? Mitä sä teet siellä ikkunan luona?

Jin: Älä tuu tänne!

Jimin: Miks?

Jin: Sä et haluu nähdä tätä..

Päätän kuitenkin mennä ikkunan luo hiljaa, että Jin ei huomaisi, koska minusta tuntui, että jotain oli vialla.

Katson alas ikkunasta ja huomaan..verta

Jimin: Kenen verta..toi..on?

Jin: Mä luulen, että se on..

Jimin: Älä vaan sano..

Jin: Se on ihan varmana Taehyungin..

Mietin mielessäni, että tämä ei voi olla totta..ei..ei..ja EI! Taehyung EI!

Jimin: Mitä Taelle on käyny?

Jin: En tiedä, mutta ehkä meidän kannattais mennä alas tarkistaa, koska Taehyungia ei näy missään

Lähdemme alakertaan

Yoongi: Hei, miks näytette noin hämmästyneiltä tai enemmänkin surullisilta?

Jimin: Oo nyt vaan hiljaa ja kutsu kaikki muut meidän mukaan ulos. Nähdään kaikki alle 5 minuutin päästä Taehyungin huoneen ikkunan alapuolella. ASIA SELVÄ?!

Yoongi: Joo joo, älä ragee. Voi sitä rauhallisemminkin sanoa asiansa.

Menen Jinin perässä ulko-ovesta ulos ja juoksemme Taehyungin huoneen ikkunan alapuolelle.

Nyt minäkin olen varma siitä, että veri on tullut Taehyungista. Tarkastelen kohtaa, johon Taehyung on oletettavasti hypännyt ja löydän pienen paperin palasen. Se on varmaan tippunut Taelta.

Avaan kirjeen ja siinä lukee..

-

Kiitos, kun luit tän osan!

En oo pitkää aikaan julkaissut yhtään mitään, koska mulla ei oo ollu aikaa julkaista mitään ja nyt, kun sain lukion ekan vuoden suoritettua jotenkin niin nyt mulla on aikaa ainakin kesäloma näitä kirjoitella. Kiitos jokaiselle, joka on jaksanut oottaa uutta osaa!

Kertokaa kommenteissa, mitä olitte mieltä :)!

Onnelliset - Bts FINWhere stories live. Discover now