Yoongin näkökulma:
Kuulen poliisiautojen äänet. Jähmetyn paikalleni ja alan miettimään mitä minun pitäisi sano, että Jiniä ei vietäisi meiltä pois takaisin sinne tyhmään sairaalaan. Pitäisikö minun sanoa, että en liity asiaan mitenkään vai pitäisikö minun sanoa, että autoin häntä pakenemaan, mutta en paljastaisi, että Jin on sisällä peloissaan.
Poliisiautot kaartavat meidän kämppämme pihalle. Poliisiautosta astuvat ulos kaksi lihaksikasta miestä, jotka näyttävät tosi nuorilta.Poliisit: Hei, oletteko nähneet tämän näköistä henkilöä?
Poliisit näyttävät Jinin kuvaa, joka on otettu sairaalassa.
Yoongi: E-en ole.
Poliisit: Miksi sitten kuulostat noin epävarmalta.
Yoongi: Minulla o-on vain kylmä
Poliisit: Miksi ihmeessä?
Yoongi: No kuten huomaatte minulla ei ole takkia päällä.
Poliisit: Jos tuo takana oleva talo on sinun talosi niin minkä takia, et mene sisälle.En tiedä mitä vastaisin, koska Jin ja muut ovat sisällä, enkä halua, että Jin joutuu minnekään muualle.
Yoongi: En vain halua mennä sinne juuri nyt.
Poliisit Jos me tullaan sinun kanssasi sisälle niin jutellaan siellä tarkemmin.
Yoongi: E-ei teidän..Mutta minun on myöhäistä enää sanoa, mitään, koska poliisit avaavat oven, koska olin jättänyt sen auki ja astuvat sisään kämppään me.
-
Sori nää on tosi lyhyitä, mutta lupaan, että jossain kohtaa tulee pidempiä osia.