Part 3 ~sanningen...nästan

1.5K 43 10
                                    

All of me~John legend

___________________________

Vi hade kommit till skolan.

Jag önskade att vi hade åkt längre...jag ville hålla runt Oscars midja längre..

Jag skyndade mig till den första lektionen..matte

Och direkt när jag kom in började det.

''Jävla bög!'' Jonas flinade åt mig.

Jag kände hur en tår åkte ner för kinden...

Plötsligt ställde sig Omar upp och gav Jonas en sten hård rak höger i ansiktet.

''Hur faan vågar du Enns säga så..?! Bara för att han är sig själv..?! Så får du tracka honom?!'' Omar var förbannad.

''Det är väl förihelvete inte mitt fel att han vill knulla oscar?!?!'' Jag orkade faan inte mer. Jag sprang ut ur klass rummet..ut ur denna helvetes plats.

Jag hörde Omar ropa bakom mig..men det struntade jag i..

Plötsligt sprang jag in i nån eller något.

Jag kollade upp. Jag såg suddigt för alla tårar i ögonen men jag såg att det var Oscar..

''Felle vad har hänt?!'' Han tog tag i mig och kollade mig i ögonen..men jag slet mig loss och fortsatte springa.

Jag sprang mot den platsen bara jag visste om..det stora trädet i skogen bredvid vår skola..när jag kom fram brände det i mina lungor...och tårarna rann...jag satte mig ner och alla ord kom upp i huvudet....

Jag skrek ut i frustration..

Amelias perspektiv

Killarna var klara i studion och vi satt på nandos och åt.

Helt plötsligt kände jag att jag bara ville gråta...och skrika..mina lungor började bränna..ord som, jävla bög,ha gaay,gå och hångla upp Oscar då,bögar borde inte finnas och speciellt inte du!.

Jag kände att tårarna rann ut och jag började skrika...jag hållde för huvudet...men alla ord fortsatte...och plötsligt kände jag en otrolig smärta i armen...det var inte första gången något sådant hänt...enda sen jag fyllde 15 hade skrik...tårar kränkande ord...och en hemsk smärta kommit upp...och det hade hållet på i ett år nu..Harry ställde sig upp direkt och tog med mig ut...han visste om detta...men ingen visste vad det handlade om...

Felix perspektiv

Blodet sipprade fram på armen och jag slängde iväg den blodiga vassa stenen...och lindade på bandaget igen..

''Felix vad faan har hänt?!'' Jag såg Oscar komma springandes...

''Ehhm Jonas...'' Jag kollade ner i mitt knä och kände en tår rinna ner för kinden..

''Vad i helvete sa han nu då?!''

Oscar knöt nävarna

''Ehhm...'' Skulle jag berätta om att han reta mig om att jag var kär i Oscar...nej det skulle förstöra vår vänskap...men jag vill inte ljuga mer för honom så jag berättar sanningen....nästan

''Ehhm jag är kär i en..person''

___________________________är as trött så blev inte så långt men puss<3

När allt faller sönder..Место, где живут истории. Откройте их для себя