Monsters-timeflies
🚫kind of dirty🚫 våld🚫
__________
Felix perspektiv''Va..?'' Var det enda jag fick ur mig
''Jaa...era föräldrar heter des styels och Cecilia Sandman.. Och det är därför ni heter styels Sandman..." Svarade kvinnan..
Jag fattade inget.. Absolut inget (dont dare to säg sammanträffade igen felix Wilhelm Sandman)
''Okey ni båda föddes den 25 oktober 1998 amelia 23:50 och felix 23:59...''(skrev nått helt random)
''Men...hur kommer det sig att vi är från olika...land?'' Frågade Amelia
''Okey jag ska ta det från början..jag har sökt upp lite i era födelse skit saker (höhö im suck) ni föddes i Värmdö i oktober som jag sa..ni har då alltså en storebror som föddes den 1 februari 1994 så han är alltså 4 år äldre en er, när ni var 1 år flyttade eran mamma med Harry och dig Amelia.."
"Orsaken till detta är oklar...vi vet bara att hon är död nu...och ni flyttade då alltså till London...men ni kommer igentligen från Sverige..''
Allt snurrade runt i huvudet det måste vara ett (GASH FELIX DONT U DARE TO SAY IT) nae...detta är sant (felix bra att du fatta änkligen....slår vad om att alla som läser redan fattat..hoho)
Vi är tvillingar....
******
Harrys perspektivAmelia kom ut efter ett tag med felix i släptåg...dom båda såg väldigt förvirrade ut. Dom kollade snabbt på varandra inann båda brast i gråt och kastade sig i varandras armar. Vi alla stog bara helt paffa..
Dom kramades en ganska lång stund. Men efter ett tag släppte dom varandra och torkade tårarna.
''Nå? vad sa hon'' jag kollade nyfiket på dom och kände den krypande känslan av nervositet..
''Vi....är tvillingar'' svara felix
Allt snurrade runt mig...har jag en bror?
*****
Oscars perspektivDagarna gick..felix spenderade knappt nån tid alls med mig...bara med Amelia och Harry..asså jag förstår ju att dom vill umgås...men jag saknar felix...okey Jaa jag är kåt...men det är inte bara det jag saknar...jag saknar hans närhet..
Jag reste mig frustrerat ur sängen.. Jag var så jävla kåt denna morgon...jag var så kåt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen..
Dörren slets upp och Omar kom in skuttandes.,.
omars perspektiv
''Hej Osc....'' Men jag avbröt mig själv..
Han stog där med en mörk blick...han skrämde mig..
Jag backade några steg..
Han var snabbt bakom mig och låste dörren..
''Åh Omar....jag är så jävla kåt.." Hans röst var mörk..
''Oscar jag...'' Men han avbröt mig genom att trycka sina läppar mot mina...
Jag bara stog där helt palaryserad..
''MEN FÖR IHELVETE KYSS TILLBAkA DÅ!!!'' Skrek Oscar och gav mig ett hårt slag i magen..
Jag kysste tillbaka....Oscar slickade mig på underläppen för att få inträde till min mun...men jag låssades inte om det...
Han bet mig hårt i läppen...smaken av blod kom i munnen och jag flämtade till...
Tårarna rann ner för kinderna...rädd för det som skulle hända...
KAMU SEDANG MEMBACA
När allt faller sönder..
Fiksi PenggemarVad händer när man bara är 16 år är homosexuell är medlem i Sveriges största pojkband...när man träffar sin tvilling syster och sin 20 åriga bror i ett helt annat land? Och vad händer när man är kär i sin bästa vän..? Och vad händer när allt faller...