Nu kommer det alla väntat på...
Det världen väntat på...
Och framför allt det alla kåta foscars har väntat på....
A FUCKING DIRTY KAPITEL!
Översättning foscar knull lol....
Detta tillägnar jag min lilla ängel-@potatisen runka till detta nu gumman, åhååhåh älskar daj
Du kan gå din egen väg -Håkan Hellström skön kille de där eller hur min potatis arab<3 GAHaHA
___________
Oscars perspektiv
(Mycke ur Oscars perspektiv nu lol)
Felix varma läppar dansade över min kropp, hans stora fylliga läppar lämnade stora sugmärken på min hals.
Jaa, efter den där kyssen på toan slutade det med att vi hamna i säng (GAHAHA såååå fult ord...så säger alla istället för knulla här där jag bor lol)
Hans varma andetag var upphetsande mot min kalla hud. Hans varma händer för han upp och ner för min mage. Små stön slank ur min mun då och då och felix flin spred sig över ansiktet varje gång.
"Du är kåt huh...?" Flinade felix mot mig
Det enda jag fick fram var ett lågt morrande läte och felix flinade ennu mer ,och började röra sitt finger i en cirkel på mina boxers. (Kalsonger är ett så jävla fult ord asså)
''Åhh vad ska vi göra åt det då..?" Och hans flin var ennu större om det ens gick.
Jag tog tag i hans huvud och kraschade våra läppar mot varandra. Till en början var det lugna kyssar, men sen slickade felix mig på underläppen för att få inträde, vilket jag inte hade något imot. Att hångla var så jävla mysigt, så jävla mycket bättre en att kyssas, och saken gjorde det ju bara bättre med att det var med felix.
Våra tungor brottades om dominans, våra händer var överallt på varandra.
Felix händer fann snappt mina boxers och han tryckte löst på min kuk som dunkade under det tunna tyget.
Ett stön slank ennu en gång ur min mun, vilket ledde till fler.
Felix gled sakta ner för min mage så att han låg mellan mina ben, han bet tag i boxernas kant och drog sakta ner dom, och mitt dunkade kön släpptes fritt.
"Nån som saknat mig va...?" Säger felix och kysser toppen löst.
Jag biter mig hårt i läppen för att inte stöna högt.
Han flinar ett av sina flin igen innan han tar mig i munnen, han rör sin tunga långsamt upp och ner för skaftet och nu kan jag inte hålla inne stönen längre.
Han suger hårt ihop sina kinder så att det ska bli tajt.
''Åhh felix..jag kommer" och med dom orden kommer jag i hans mun.
Han sväljer ljudligt innan han kryper upp mot mig och kysser mig slarvigt över hela ansiktet, tanken på vart hans mun just har varit är så jävla sjukt, jag fnissar till lite åt tanken. Felix ser sin chans och sticker in tungan i min mungipa, och våra tungor brottas igen.
Felix perspektiv
''Oscar..?" Stönar jag fram när jag kommer.
Han kryper snabbt upp från mitt skrev.
"Snälla knulla mig hårt" morrar jag fram när hans hand börjat åka upp och ner för min kuk.
Han flinar bara till inan han utan förvarning trycker sig in i mig.
Ett högt stön slinker ur ur min mun, och Oscar börjar sakta stöta sig in och ut i mig.
''Oscar snabbare..." Stönar jag fram och hans stöter sig snabbt mot mig, våra nakna ansträngda kroppar klibbas mot varandra, och det enda som ekar genom rummet är våra stön.
Oscar stönar högt och kör på ennu snabbare.
"Jaaag kommer.." Stönar jag
Det knyter sig i magen på mig och jag kommer. Ett högt skrik lämnar min mun.
"Jag kommer..." Stönar han fram..och jag känner hur hela jag fylls..
Han lägger sig ner platt på mig, våra kroppar är helt svettiga.
"Jag älskar dig felix"
_________
SÄMSTA KAPITLET EVER! Slängde baa ihop nått lol...
Första delen på maratonet håhååhåhå
Nu har ni fått knull jååhåhåhåh
-Ameliouuuuu
YOU ARE READING
När allt faller sönder..
FanfictionVad händer när man bara är 16 år är homosexuell är medlem i Sveriges största pojkband...när man träffar sin tvilling syster och sin 20 åriga bror i ett helt annat land? Och vad händer när man är kär i sin bästa vän..? Och vad händer när allt faller...