Kapitel 24-tvillingar

1K 28 16
                                    

Pink fluffy unicorns kan ni lyssna på (hohohohohoh nae)

Stay High -Tove lo (habits remix)

🚫OSERIÖST🚫 DÅLIGASTE KAPITLET EVER🚫AS KORT🚫
_______
Felix perspektiv

Allt snurrade...
Sammanträffande... (NAE FELIX NU FÅR JAG DAMP PÅ DIG)
Detta kan inte vara sant..

Jag kan inte ha en tvilling...det är omöjligt..

''ASSÅ FELIX DIN IDIOT! DETTA ÄR PÅ RIKTIGT! AHHHH JAG BITER DIG I TÅN SNART"

''AzhHhhhhHh din PMS kärring vem Äru?! (Asså HAHAHAHAHA jag har faan inget liv..)

''jag är en gul smurf som bor i ditt huvud mihihih...asså felix du är så korkad...)

Allt blev svart...

******
Oscars perspektiv

Vi gick genom Londons gator och letade efter amelia och felix..

Dom hade varit borta ett bra tag nu..

Vi gick mot nandos..

Niall klagade hela tiden på hur hungrig han var..

Vi såg snart nandos framför oss..

Det låg en liten skog brevid..vi bestämde oss för att dela på oss..jag och Harry och niall gick mot skogen och resten in till nandos..

Vi gick djupare och djupare in i skogen..

****
Vi hade nu gått ett tag och nästan tappat hoppet....men då såg jag nånting eller någon ligga där längre bort i snön..

Jag sprang fram...och där låg felix och amelia...dom var alldeles iskalla..

Plötsligt satte dom sig upp..

Dom kollade skrämt på varandra...

''Vi...är..'' Stammade felix fram...

''T...villingar'' avslutade amelia.

Och plötsligt kröp en gul smurf ur felix öra..den slog till mig med en banan och twerkade innan den sprang iväg..

(Jahahhahahahahahahhahaha vi skiter i det där...hohohohohoh)

***

Felix perspektiv

Vi hade berättat allt om PMS kärringen i våra huven för dom andra nu...(felix lilla gubben hur vet du att det är en kärring...hohohohohoh kan va en PMS gubbe)

''Så...är...ni tvillingar...'' Frågade niall..

''Jag vet inte''

Jag visste inte vad jag skulle tro...hur skulle vi kunna vara tvillingar... Vi är från helt olika land...men det där med föräldrarna förklarar en hel del...men varför ska vi tro på att vi är tvillingar för att en gul smurf PMS kärring sa det (okey blir trött på mig själv nu...hohohoho vi skiter i det sista och kör om) bara för att en röst i mitt huvud sa det..?!
Jag vet inte vad jag ska tro...mitt liv är en sån röra...

******

Vi satt nu på den där (jag vene vad det heter hohohohohoh men iaf) och väntade på prov svaren..

Efter denna händelse krävde amelia att vi skulle ta reda på om detta var sant..

En kvinna kom in i rummet..

''Felix och amelia...?''

Vi ställde oss upp och följde med kvinnan...

Vi satte oss i ett grått och tråkigt rum.

''Okey...jag har sökt upp lite här nu...det var såhär.....eller vi kan börja med att ni är tvillingar...''

____

Nae jag slutar nu faan jag hatar mig själv hejdå..

Fluffelifluff hahahahahhaha

När allt faller sönder..Where stories live. Discover now