Det kommer aldrig vara över för mig~Håkan Hellström
___________________________oscars perspektiv
Jag hade kommit hem efter att jag lämnat felix...
Det kändes fortfarande tomt inom mig..
Hanns leende...hans skratt...hans röst...hela han gjorde att det pirrade i magen..
När han tar av sig tröjan på dans övningarna...och svett dropparna rinner ner för hans magrutor...
Jag kände hur jag blev hård där nere..och en stor bula hade växt fram mellan benen..
Men för i helvete Oscar!!! Du kan ju inte sitta här och bli kåt av tanken på din bästa väns magrutor...
Amelias perspektiv
Harry och jag hade gått hem efter händelsen på min arm..
Jag hade stor panik över det...och vad skulle niall tro?! att jag skärde mig?!
Plötsligt for min hand upp och slog till mig i huvudet hårt.
Men det var inte jag som styrde den... Jag tog i allt jag hade för att den inte skulle slå mig igen...
Felix perspektiv
Jag skulle presis slå till mig i huvudet igen...men det var nått som höll imot..
Amelias perspektiv
Handen slutade slå och jag pustade ut..
Allt hade varit så jävla konstigt enda sen jag fyllde 15...
Ena sikunden kunde jag vara glad...och andra sikunden kunde jag ha djup depression.
Jag fattade inget...
Plötsligt ringde det på dörr klockan..
Jag kollade genom (asså vet inte vad den där grejen på dörren heter som gör att man kan se vem det är) och den personen jag hade mest velat att träffa just nu stog där...
''Hej älskling'' niall log glatt åt mig.
''Hej..'' Jag log lite mot honom
''Jag hade bara tänkt höra hur du mådde...du fick ju liksom ett litet anfall..'' Niall kliade sig lite nervöst på huvudet och kollade på mig med en orolig blick
''Åhh...ehhh det är bättre''
Han nickade fundersamt mot mig och hanns ögon granskade hela mig.,.och hanns ögon stannade på min arm..
''Amelia va faaan!?'' han tog tag i armen och började granska den..
''N..iall d..et är i..nte som du t..ror''
''Nehe...så det är en buske du rivit dig på?! Nej skulle inte tro det...jag vet hur sånna sår ser ut..''
En stor tår började rulla ner för hans kind
''Du vet att jag inte klarar av mer sånt här...''
Och det visste jag...jag kom själv ihåg hur det var att hitta toalett dörren lådt när man kom hem till niall...hur jag hittade honom med blod och rakblad omkring sig...
''Men...jag'' och då kom orden upp igen
Alla högg till som knivar i mig..och åter igen styrdes min kropp av någon eller något...
Jag skrek högt och kastade en kruka i golvet...slog i väggar..och slog på mig själv..
''Amelia detta funkar inte...du måste söka hjälp...du håller faan på att bli galen!''
''D..ET är. Slut amelia... Jag är ledsen'' och med dom orden stormade han iväg..
Man kunde nästan höra hur mitt hjärta krossades i tusen bitar... Han hade rätt jag håller på att bli galen....
Felix perspektiv
Jag håller faan på att bli galen...det känns som om mitt hjärta är i tusen delar...tårar börjar strömma ner för mina kinder....jag fattar inte...vad händer....kommer detta aldrig vara över för mig? Är jag galen?
___________________________sorry för dåligt kapitel...
DU LIEST GERADE
När allt faller sönder..
FanfictionVad händer när man bara är 16 år är homosexuell är medlem i Sveriges största pojkband...när man träffar sin tvilling syster och sin 20 åriga bror i ett helt annat land? Och vad händer när man är kär i sin bästa vän..? Och vad händer när allt faller...