Kapitel 33- ville bli perfekt som du

540 27 4
                                    

Veet att jag lovade att detta skulle vara dörrtejjjjj men den som väntar får knull GAHAHAHA FÖRLÅT...

Tenerife sea - ed sheeran

Kan vi bara prata om hur underbar ed sheeran är asså OMAJGASH

_______________

oscars perspektiv

Jag låg nu i sängen, med den underbaraste,vackraste,finaste,sötaste och helt klart sexigaste personen i hela svergie.

Mitt huvud som ligger på Felix bröstkorg åker upp och ner när han andas, det gör mig lugn. Det får mig att veta att han fortfarande lever, att han fortfarande finns kvar hos mig.

Men varför gör han det? Varför har han inte hittat nån bättre, nån som är lika vacker som han själv? Okey han kommer aldrig kunna hitta nån som är lika vacker som honom, för..Jaa kolla på honom..men han kan iallafall hitta nån som är vackrare en mig.

Jag kollar äcklat ner på min mage, för tjock, för äcklig. Jag kände hur allt i min mage vill komma upp, och jaa jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har saknat det, hungern..den är så fantastisk, bara veta att man inte har nån mat i sig, inget fett. Den känslan är så otrolig.

Oscar, gör det. Du blir perfekt, du blir vacker. Gör det så blir det du och Felix för alltid.

Jag ska, jag ska bli perfekt.

Gör det nu, du blir perfekt som felix

Perfekt

Jag slängde benen över sängen mina ben knottrades lätt av kylan som uppstått av att fönstret stått uppe hela natten. Golvets plankor knakade lite under mig när jag går, det och trafiken ute på Londons gator är det enda som hördes sen var det ju felix små snusningar när han andades, gulligt var det ju.

Jag gick sakta mot toaletten, struntade i att låsa vad skulle oddsen vara att felix vakande klockan 4 på morgonen när han sover som en stock annars. Inte ens om det skulle bli en jordbävning skulle han vakna.

Jag satte mig på knä framför den relativt rena toalett stolen. Magen ville tömmas, ville känna hungern ila genom kroppen.

Värt det? Är det värt det?

Perfekt Oscar du blir perfekt

Ja perfekt.

Jag lutade mig fram, tryckte först ett finger ner i halsen, men det enda som kom var hulkningar.

2 fingrar

Score

Hela min mage tömdes gång på gång, och tillslut låg jag där på golvet, med hungern över mig, tårarna rinnandes

Skulle jag bli perfekt nu?

''Oscar?'' Felix hesa stämma ekade genom badrummet

Jag kollade upp, log som ett fån, såklart Oscar du kan inte bli perfekt.

''Oscar varför?'' Hans dyrbara tårar rann.

''Ville bli perfekt som du.."

Felix gick sakta fram till mig satte sig ner på huk framför mig och drog bort en hårslinga från mitt ansikte.

Han log lite smått åt mig.

"Oscar, du är perfekt"

Och med dom orden var hans läppar mot mina.

______________

Omg kort förjävligt kapitel....

Jag hade tänkt tacka för 35k men 36K JAG DÖÖR NOBELLS FREDSPRIS TILL ER! OJOJOj

Sen så blire maraton i morron yålå...

Och en sak till...fan...okey jag ska ha en bild på mig som profilbild till i morron...ojojojoj...ni kommer dö...av min fulhet HAJHAHAHAHAHA

Hare gött, och kommer varna innan jag byter profilbild lol...

Love er mina smurfar #smurffamily

När allt faller sönder..Where stories live. Discover now