Kapitel 25-tågets lyktor

947 31 10
                                    

🚫deprimerande🚫kan trigga🚫

When i look at you - miley cyrus

________

Oscars perspektiv

22:32....3 min kvar....

Jag andades in den kalla luften...

''Tåget mot "nån jävla station i London anländer om 3 min"

Jag tände ennu en cigg...

22:33.....2 min

Felix perspektiv

Blodet sipprade ner för mina händer..

Hela jag skakar..

Ful äcklig värdelös

Hur kunde jag tro att Oscar älskade mig...jag måste sluta vara så dum..

Aldrig mer ska jag lita på nån..aldrig..

Jag ställde mig upp och sprang ner mot tågstationen...gick snabbt in på deras tåg skits grej och kollade tiderna..ett gick om 5 min...

Det skulle jag hinna..

Oscars perspektiv

Vad har jag gjort med mitt liv igentligen...vad har jag hållt på med..?

Men det avslutas nu iallafall...här på en tåg station i London....

Mamma...pappa...alla foooers såklart jag kommer sakna dom.....men felix...han är min värld....han är mitt allt...

Nej faan jag måste messa ogge så han kan ta hand om felix...

Jag tryckte snabbt ihop ett sms....och då plötsligt åkte tåget förbi...

Jag slängde telefonen hårt i backen och svor för mig själv..

Ogges perspektiv

Jag låg i sängen och hållde om Omar...han skakade fortfarande...

Min mobil Pep till och jag hade fått ett sms....Oscars namn lyste upp skärmen..

Jag tryckte upp det..

"...Jaa....jag är så jävla ledsen jag förstår om du hatar mig....om ni hatar mig..jag hatar mig själv dubbelt så mycket...em....Jaa vart ska jag börja ogge...du är helt jävla fantastisk du är en av mina bästa vänner...haha no shiet Oscar smart där...amen du har alltid funnits där för mig och sånt...du har alltid varit min förebild på nått sätt jag ser upp till dig...och det där låter inte lite gay men...ehh fan det är jag ju...men jag är glad att du är min bästa vän...min bror..och snälla haffa på Omar nu...HAHAH jag vet att du liksom baa waaat men tror du inte att jag ser hur du kollar på honom...? Ni skulle bli så fett gulliga ihop...och nu Omar...jag är så ledsen för att jag våldtog dig....åhhh det låter så fel...jag vill bara dö på en gång...men jag måste skriva klart detta...Omar jag älskar dig din lilla Studsboll....haha...och jag fattar verkligen inte vad som flög i mig..? Våldta min bästa vän?! Faan sjukt...men faan vad ska jag skriva..jag älskar dig Omar och ogge så sjukt....jag hade inte kunnat önska mig bättre vänner.....och felix min underbara felix....tro inte nått av det jag sa....jag älskar dig så in i helvete...du är faan mitt allt....jag kommer ihåg första gången jag såg dig.....det bara sög till i magen....åhh faan vad jag älskar dig...du är min värld...nae....mitt universum..faan jag önskar att jag aldrig sakt det där..du betyder allt för mig..ALLT! Faan va jag skriver faan men nu rinner dom där jävla tårarna igen...MEN JAG ÄLSKAR DIG FELIX WILHELM SANDMAN! Åhh jag önskar så att du kunnat heta enestad nån dag...att vi skulle kunna ha små foscars som sprang runt hemma haha..men jävlar..fansen vet inte om foscar HAHAH...åhh jag tweetar nu innan jag dör..dom förtjänar att veta...felix jag älskar dig....faan grabbar jag älskar er....ha bra liv nu! Faan och ogge se till felix åt mig nu och Omar....puss och kram/eran idiot"

felix?!Var är felix?!Oscar..?! Var är Oscar?!

Jag rusade snabbt in i felix och Oscars hotell rum...

Blod..allt var blodigt..

Oscars perspektiv

Jag gick snabbt in på Twitter.

@oscarenestad: zup foooers u hade right hah.. #foscar is real. Love ya @felixsandman

Jag tog ett djupt andetag och tryckte på tweeta..

Redan efter några sikunder hade tweeten gillats 1349 gånger.... 551 hade retweetat....

Kommentarer poppade upp..

@*****: @oscarenestad @felixsandman åhhhh jag visste det❤️

@****: @oscarenestad @felixsandman böööööööögar gå och dö

@********: @oscarenestad @felixsandman @**** håll käften gå och kör upp en kaktus i röven😚foscar äger

Retweetat av @********

Jag visste redan nu att 100 tals screen shotat (dafuq) och lagt upp på sina fanpage mm....

Plötsligt poppade en tweet upp som jag aldrig trott skulle komma...

@felixsandman: @oscarenestad hejdå älskling❤️ det gör inget det du sa förut jag vet att det är sant..älskar dig så..

Nej....va hejdå...?

Jag kollade på klockan.... 1 min till nästa tåg..

Jag kollade upp....tågstationen var helt öde....förutom en person..

Han stoged en hoodie framme vid spåret..

''Tåget som går mår nån jävla station anländer snart vid spår 3"

Jag ställde mig upp....fimpade det sista av ciggen...

Gick fram mot spåret med darrande steg..

Killen som stog där framme var bekant på nått sätt....men jag visste inte hur...jag ser ju bara hans rygg tavla..

Jag ställde mig brevid killen...

Tågets lyktor lös längre bort..

''Ska du..?'' Jag ryggade till...

''Felix?!'' Killen kollade chockat upp..

''Osc...'' Han avbröts av tågets tjut...

Han vände sig om igen..

Jag greppade fort tag i hans hand...

Tåget kom.....felix hand gled ur min....

Jag tappade min värld..

Tågets tjut lät högt....lyktorna bländade

Det bromsade kraftigt....men det var försent..

__________

Åh tjena....blev ett ganska långt kapitel...

Blev faktiskt GANSKA nöjd för en gångs skull....

Tack för ni läser och står ut med mitt Depp...

Skriv nått snällt i kommentarerna..så blir jag glad

Hejdå felix....im crying

Pööööööss

När allt faller sönder..Where stories live. Discover now