Kapitel 36- När allt faller sönder...end

582 21 4
                                    

När allting faller- Thomas stenström

_______________

12/24 2015

Jag satt framför gravstenen med tårarna rinnandes ner för kinderna. Jag satt framför din gravsten. Den gravsten jag trodde att jag aldrig skulle sitta framför, men så blev det.

Om man tänker tillbaka på allt som har hänt är det otroligt att jag lever. Att det inte är jag som ligger där under jorden. Det är så det borde vara iallafall det borde vara jag som ligger där inte du.

Du har fått gå igenom så mycket pågrund av mig. Fått utstått så jävla mycket. Och jag kan aldrig förlåta mig själv.

Jag har förlorat två av mina änglar, en är borta för alltid, den andra vet jag inte var den är..och det krossar mig.

Jag skrev detta brev till dig och Oscar Amelia..jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv för allt jag gjort mot er..ni kan inte ana...

Jag minns vad den där rösten sa. Men jag kommer aldrig på vad den menade med det..det kanske jag aldrig gör heller...

Förlåt, jag älskar er - okända aka felix

Jag vet..

''När allt faller sönder..."

Jag har tänkt mycket på vad den menade med det, och tillsist nu har jag kommit på.

Jag har fallit sönder.

Jag ver vad som händer ''När allt faller sönder..."

__________

Nu är denna slut...det känns buåhåhåhåhå...

Men Jaa denna blev jag inte nöjd med..denna skäms jag så jävla mycket över..inte ens sista kapitlet blev bra...

Men iaf TACK SÅ SJUKT! Ni är helt underbara smurfar och jag älskar er alla...

Om ni vill ha med mig att göra ett tag till har det kommit ut en uppföljare till denna "när allt är över..." Finns i min profil...

Eyyo knullahårt amelioiiooooooi

När allt faller sönder..Where stories live. Discover now