Kapiel 35 - tillbaka till helvetet

555 22 0
                                    

Fortsätt på samma låt som från sneak peaken lol

Denna är snart slut... BUÄGÄGÄÄGÄH ja gråter...bara ett kapitel kvar...sista kommer nog nu i veckan...bläääääää

______________

Men Gud så fel jag hade

Regnet smattrade mot fönster rutan på bilen, vatten dropparna rann längs fönstren edentiska som med tårarna som rinner längs mina kinder.

Jag kände en mjuk hand på min kind, handen vred mitt huvud med tummen så att jag kollade mot... Oscar. Han böjde sig fram och kysste bort varenda tår på mitt ansikte. Inan han lät sina mjuka läppar massera mina, han smakade salt, och en lätt antydan av vanilj..han smakade Oscar..

"Älsklig gråt inte, dina tårar är för dyrbara för att falla" viskar han mjukt.

Jag drar upp benen mot hakan och lägger mig halvt ner i hans knä, tårarna börjar rinna igen och jag snörvlar till.

Resten av bilresan förblir tyst, det enda som hörs är smattret mot rutan.

Bilen svänger in på den stora flygplatsen och stannar. Vi alla kliver ur bilarna och tar tag i våra resväskor.

Jag går under tystnad, med ena handen dragandes på min resväska och den andra håller jag krampaktigt i Oscars hand.

Vi kommer fram till där vi ska vänts på vårat plan.

''Planet mot Sverige går om 1 timme" ropar den inspelade rösten i högtalarna.

tillbaka till helvetet

''Jag går bara på toa" säger jag och Amelia i mun på varandra och en ilande känsla kryper över min ryggrad,

Vi båda reser på oss och börjar gå mot dom allmänna toaletterna där alla knullade lodisar håller till.

Lukten av rök slår imot oss när vi öppnar toalett dörren.

En hård smäll i huvudet och allt blir svart...

~

Felix....Amelia...ni är ett..ni är en..ni har en förbannelse över er..en dödlig..en av er måste dö..kommer dö.

Smärta, smärtan delar ni.. Varandras smärta känner ni.. Döden kommer ifatt er..

Era älskade kommer skadas..om ni inte gör nått snabbt...

Detta händer när allt faller sönder...

~

Jag sätter mig snabbt upp på det kalla toalett golvet, jag är själv...

Snabbt ställer jag mig upp och springer ut mot dom andra..

Alla är där förutom Oscar och Amelia och niall..

när allt faller sönder...

___________

näst sista kapitlet nu...bläääääää

Fast denna har sugit kuk så hårt...fan så jävla idiotisk

Amelijoooooo

När allt faller sönder..Where stories live. Discover now