I. Vești de la familia Weasley

617 58 6
                                    

!!!2024- CARTEA SE AFLA IN EDITARE❤️

UPDATE
- cartea aceasta a fost scrisa cand eram mai mica, in jur de 13 ani, deci poate fi imatura pentru mai multa lume. Cu toate acestea, povestea in sine este minunata, so be nice please

Reiau COPYRIGHT DISCLAIMER-UL din descrierea cartii
- universul si actiunea din Harry Potter apartin lui JK Rowling, precum si personajele ei si pasajele scrise de ea, puse aici in ghilimele.
- (COPYRIGHT DISCLAIMER) the universe and the action from Harry Potter belong to JK Rowling, as well as her characters and the passages of her own, put here under "".

🔺This series has been written for no other reason than love for Harry Potter and its universe, written for fun, and it's not for commercial purposes whatsoever❤️

*
Deci, fara deci, sunt super entuziasmata! Sper sa va placa!! Innebunesc aici! Gata, nu va mai retin...😍😍😍
*

-  NU INTRA ACOLO! NU...

-  Fii serioasa! Nu o sa intre! Nu e tampita...

Kiara se cuibari in mine in timp ce pe ecran aparu un clovn mare si urat, cu sange pe fata. Se auzi o usa, un tipat si Kiara scoase un chiot, in timp ce eu holbam ochii.

- Eh, se mai intampla... am mormait eu plictisita si am luat o floricica de porumb.

Eu schitasem un mic zambet. Kiara isi trase plapuma peste cap si tipa infundat. I-am scos capul din patura si am privit-o. Avea fata contorsionata de frica si tremura. Se uita la mine cu repros si se zbatu.

- Ce ai, Kiara? am ras eu. E doar un film!

Ea si-a bagat fata la loc la adapost. I-am tras fata iar afara si am inceput sa rad, facand-o si pe ea sa rada, intr-un final.

- Daca am paisprezece ani nu inseamna ca nu am voie sa imi fie frica de filme Horror! spuse ea si fugi sus pe scari.

Mi-am dat ochii peste cap si am mai luat un pumn de floricele. Filmul continua cu si mai mult sange. Eu incepusem sa ma plictisesc. Am aranjat patura pe canapea si am aprins veioza. M-am uitat la ceasul de pe perete, care arata ora douăsprezece noaptea. Langa canapea, pe jos, adormisera Daymon si Harry. Era liniste si se auzeau armonios greierii de vara...

In casa matusii mele era intuneric. Veioza dadea camerei de zi o lumina calda si calmanta. Am oprit filmul si i-am privit pe baieti. Fratele meu dormea si scotea sunete de sforait, iar Daymon motaia ca un catelus. Mi-am trecut mana prin parul rosu, care acum imi crescuse pana putin dupa umeri. Nu il tunsesem, dar trebuia sa il mai scurtez peste cateva luni.

Casa matusii arata super... Noi o aranjaseram inainte de inceperea verii, iar multe zile ni le petreceam aici, cu prietenii nostrii, orfani ca si noi. Era mult mai bine ca in casa unchiului Vernon... Mai toata ziua ne faceam de cap, curatam casa de praf, gateam pentru noi si invatam din cartile de magie impreuna.

Ne simtem asa de bine, toti patru, si ne faceam planuri ca o sa mergem impreuna la mare, cand vom avea voie sa facem vraji in afara scolii. Eu cumparam des fructe cu bani de la unchiul si matusa Dursley, fara sa stie. Tineam la silueta.

Am urcat pe scari si am intrat in camera mea de copil. M-am uitat in jur. Posterele cu cai si sirene inca erau. Cutia cu jurnalul trecutului meu si cateva poze decupate erau insirate pe patul facut pe jumatate. Am zambit si am vazut-o pe Kiara, stand pe scaun, cu o carte in mana, la birou. Nu a avut nicio reactie.

M-am asezat pe pat si am spus:

- Vrei sa le facem o farsa baietilor...?

Kiara ridica nasul din carte si spuse:

Harley Potter #4- Turneul ÎntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum