IX. Turiști la Hogwarts

431 43 3
                                    

Peste câteva zile, Moody ne anuntase ca urma sa testeze blestemul Imperio asupra noastra. Eliberase mult spatiu din clasa, lasandu-ne sa ne adunam acolo. Eu nu înțelegeam de ce făcea asta. Era ilegal. Era periculos. Iar eu eram atât de plictisita, încât nu aveam chef de nimic. Nici măcar de blestemele de neiertat.

- Domnule profesor, incepu Hermione, când văzu că Moddy deja se pregătea, făcând șiruri de elevi. Nu este ilegal? Adica... aveti voie sa...

- Dumbledore vrea sa stiti cum este. Mi-a transmis chiar el! mormai Moody. Daca nu vrei, poti pleca!

Hermione ofta si se duse intr-o parte a multimei.

După cincisprezece minute, vreo jumatate de clasa fusese testata, iar Neville fusese singurul care se lovise la cap.

- Evans, tu urmezi!

M-am pozitionat in fata lui, in timp ce Moody intindea bagheta spre mine. Trebuia sa ne opunem. Trebuia să nu facem ce ne spunea el. Eu eram destul de sigura ca aveam să reușesc, dar în același timp, eram supărată ca trebuia să încerce blestemele astea pe noi.

- Imperio! striga acesta.

M-am simtit deodata foarte relaxata, de parca nu mai aveam nicio grija. Parca levitam deasupra solului si ma simteam fericita. Apoi, am auzit o voce ciudata în minte, poruncitoare:

- Sperie-l pe Malfoy! Hai, fa-o!

Prima oara m-am dus la el si Draco a cascat ochii, speriat. Eram destul de aproape și încă ascultam de vocea din capul meu Apoi, am auzit o alta voce, din mine: Nu, nu cred ca vreau...

- Fa-o!

Nu, mersi! Nu, nu cred ca vreau sa...

In a doua secunda, intrasem cu capul in peretele din spatele meu, si sangeram putin. Moody se duse la mine, entuziasmat:

- Ha! Asa se face! Te-ai opus cum trebuie! Te-ai ranit, Evans?

Mi-am dus mana la frunte:

- Sangerarea nu e o problema pentru mine..

***

TRIMAGICIADA

Delegatiile de la Bauxbatons si Durmstrang vor sosi la ora 6 fix, vineri, 30 octombrie. Din aceasta cauza, orele se vor termina cu o jumatate de ora mai devreme. Elevii isi vor duce toate lucrurile in Camerele lor de zi ca sa putem sa ii intampinam pe oaspetii nostrii afara.

Acel afis ne-a starnit bucuria multora dintre noi! Stăteam în fața afișului și mulți din elevii din jurul nostru vorbeau entuziasmați.

- Minunat! striga Harry.

- Si mai e doar o saptamana! am spus. Genial!

- Oare Cedric stie? spuse Ernie McMillan. Ma duc sa-i spun!

- Cedric? zise Ron absent.

- Diggory, trebuia sa vina cu noi la Campionat, dar... am inceput eu jenata. Am disparut... Scuze din nou...

- Nu iti face griji, Harley! zambi Hermione.

- Tampitul ala, campion pentru Hogwarts? zise Ron in timp ce urca scara.

- Nu este tampit! am spus eu si cu Hermione la unison.

- Plus ca este un elev bun. Este si Perfect, ca fratele tau, Percy! completa Hermione.

- Tu il placi doar pentru ca arata bine, zise Ron si ma facu sa-mi dau ochii peste cap.

- Ba, pardon! Nu e adevarat!

Harley Potter #4- Turneul ÎntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum