Eu ma fataiam prin casa si incercam sa-mi gasesc ceva de facut. Eram asa de entuziasmata sa ii revad pe toți! M-am uitat iar pe geam si am inceput sa topai prin sufragerie.
Kiara si cu Daymon isi coborau cufarele pe scari, iar fata spuse:
- Harley, ce ti-a dat Harry sa mananci azi?
- Entuziasm! Nu mai pot de entuziasm!
L-am vazut pe Daymon cum se holba la mine si am spus repede:
- Ce e? Am ceva pe fata?
- Nu! rase Kiara. Arati bine!
Ii dadu un ghiont lui Daymon, care se duse inapoi la etaj, in liniște. Eu mi-am aplecat capul într-o parte și mi-am pus mâinile pe solduri.
- Ce e cu el? am zambit și apoi mi-am scuturat mainile, emotionata.
Kiara ridica din umeru si se uita pe geam.
- Cred ca au venit...! Au o masina albastra zburatoare?
Am simtit un fior grozav si am strigat cat m-au tinut puterile:
- Harry! Daymon! Au venit!
Am zbughit-o pe usa si am vazut cum masina albastra se oprea in fata casei nr 4. Ceva era ciudat... Parca le trimisesem o scrisoare ca sa opreasca aici.
- HEI! DOMNULE WEASLEY!
Masina a dat inapoi si eu m-am intors pe trotuar. Domnul Weasley a iesit din masina si a zis:
- Buna, Harley! Ce mai faci? Unde sunt ceilalti?
- Fac bagajele.
Am luat-o in brate si pe doamna Weasley, apoi pe Ron, care era in urma ei. Acesta se înălțase mult de tot și avea umerii mai lați.
- Haideti înăuntru! am spus eu, trăgându-i de mâini pe toți trei.
Am mers spre usa si cum am deschis-o, am strigat ca o nebună:
- Kiaraaa! Ei sunt!
- Super! Invita-i înăuntru! s-a auzit alt strigat.
Sotii Weasley intrara, urmati de Ron.
- Unde sunt Harry si Daymon? ma intreba el.
- Sus, vin si ei. Dar Fred si George?
- Pregatesc surpriza. Ah, fir-ar! Ma rog, nu prea mai e surpriza...
Am zambit. Ron crescuse mult si acum avea parul mai lung, cam pana peste urechi. Si Harry la fel. Si Daymon. Le stătea foarte bine.
- Vai, da' ce casa draguta aveti, Harley! Cine a ingrijit-o? spuse domnul Weasley.
- Chiar noi! am zis si m-am apropiat de el. O curățăm în fiecare săptămână.
- Ala e un televizor? facu el si lua telecomanda, incercand sa il porneasca. Merge cu ekleticitate, nu?
- Da! am ras. Se zice electricitate!
- Ingeniosi, Incuiatii astia! spuse el si se duse val-vartej la priza de pe perete.
- Nu o atinge! am strigat eu si cu doamna Weasley cand Arthur incerca sa o scoata. E periculos, Arthur!
- Scuze, draga, dar stii colectia mea de acasa! spuse domnul Weasley.
Apoi, se intoarse spre mine. Eu suradeam amuzata.
- Sotia mea crede ca-s nebun, dar mie imi plac la nebunie!
Am surâs iar. De sus se auzira bufnituri. Harry si Kiara isi coborau și ei cufarele.
- Ma duc sa mi-l iau pe al meu! am zis eu, bătând din palme. Simtiti-va ca acasa!
CITEȘTI
Harley Potter #4- Turneul Întunericului
Fanfiction4/7 Harley Evans pornește în cea de a patra aventura a ei. Viziunile ei se adeveresc și mult mai multe secrete ies la iveala. Anul asta se va întâmpla ceva ce nimeni nu isi închipuise vreodată... O anume doamna profesoara pare să știe ceva despre Ha...