XVIII. Balul de Crăciun

483 50 32
                                    

Povestit la persoana a III-a.
Dați și voi play când Harley începe să cânte.

- Harley, Harley! exclama Ginny si sari pe roșcată cand aceasta iesi din aripa spitalului.

- Ce s-a intamplat? intreba Harley si o fixa pe Ginny cu privirea.

Apoi, zambi si isi duse mana brusc la buzele rozalii, iar obrajii ii devenira ca doi bujori. Ii citise mintea lui Ginny.

- A, da, am uitat, poti sa citesti mintea! rase Ginny. Apropo, vezi ca in seara asta e Balul de Craciun. Poate ne facem rochiile impreuna.

Harley zambi si spuse:

- Mi-ar face placere!

Apoi, pleca spre Turnul Cercetasilor, urmarind o harta a castelului.

Fred o sarutase aseară. Îl simtise și îi plăcuse mult.Ok... Zambi din nou la acest gand si cand vru sa zica parola, cineva o atinse pe umar:

- Aiure...

- Harley!

Fata se intoarse si se trezi fata in fata cu domnul Crouch, care era transpirat. Parca îl cunoștea, din descrierile prietenilor ei, dar nu mai știa exact...

- Buna ziua! Domnule...

- Crouch! Scuze că vin așa, dar...

- A, da, Harry mi-a povestit de dumneavoastra!

Crouch o trase pe un hol laturalnic. Se uita la ea nervos și spuse:

- Lasa asta, vreau sa-mi raspunzi la cateva intrebari...

Harley se incrunta, simtindu-se acuzata. Simțea că cineva o încolțea.

- Harley Evans, continua Crouch, apoi tusi.

- Sunteti bolnav?

- Da, putin, tusi el. Acum, am auzit ca ti-ai pierdut memoria! Și că te-a ars un dragon.

- Da, se grabi Harley sa adauge. Dar o sa ma ajute prietenii mei sa imi revin. Sau, cel putin... asa cred...

- Bineinteles! zise Crouch binevoitor. Dar, am auzit ca poti citi mintea oamenilor.

- De unde ati aflat toate astea? zise Harley stresata, cu mainile incordate pe langa corp.

- Profetul Zilei...

- Cum?

- Si, asta inseamna ca... poti sa-mi citesti gandurile? La ce ma gandesc eu acum, Harley? Hai, zi!

Fata se concentra pe fata lui, ezitând mai întâi...

- Va ganditi la boala dumneavoastra, dar... in acelasi timp, in minte vi se deruleaza momentul in care v-ati bagat fiul la inchisoare... Si ca a scapat! Stați... Ce?!

Crouch albi la fata, si cand se intoarse in directia opusa, se lovi de Dumbledore.

- Albus!

- Bartemius, stii doar ca nu ai dreptul sa interoghezi copii! spuse Dumbledore, tragandu-o spre el.

- Dar... se balbai Crouch. Stia de Barty Crouch Jr. ... Stia...

- Barty, se mai intampla. Acum, Harley, tu nu trebuie sa spui nimic, zise Dumbledore spre Harley. Eu cred ca putem avea incredere in ea. Mai bine du-te si odihneste-te, Barty! Pari bolnav!

Apoi, Dumbledore o trase pe fata roscata spre Turnul Cercetasilor, cu blandete.

- Domnule, Crouch vrea sa ma interogheze la Minister! spuse Harley alarmata. I-am ascultat gândurile!

Harley Potter #4- Turneul ÎntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum