Avand in vedere ca a doua zi era sambata, cei mai multi elevi ar fi luat micul de jun mai tarziu, dar noi ne treziseram devreme. Eu i-am lasat pe Harry, Hermione si Ron singuri, sa se duca la Pocal ca sa se uite, iau eu m-am dus sa-l caut pe Fred.
Cand m-am uitat o clipa in alta parte, m-am ciocnit de cineva inalt.
- Scuze! am spus si mi-am ridicat cartile.
O mana mare mi-a luat manualul de Potiuni si s-a atins de a mea. Mi-am ridicat capul si am zambit, rosie la fata:
- Fred!
- Salut, Evans! Ce faci? Am auzit ca ai cazut in lac! rase Fred, oferindu-mi manualul.
Am incercat sa nu spun ceva prostesc:
- Stai putin...
Fred a izbucnit in ras:
- Vrei sa te ajut sa descoperi cine a fost?
- De ce...? Nu...?
- Harley, stai nitel! Tu credeai ca eu te-am salvat? Si de data asta?
Am rosit si m-am indepartat de el. Iar simțeam cum mi se rupe inima.
- Nu am vrut sa... incepu el.
M-am incruntat:
- Ai dreptate. Si atunci cand aproape ca era sa mor ai facut asa. Nu, nu e nimic. Doar... pa!
Am plecat repede, cu inima bubuindu-mi in piept. Nu imi placeau momentele acelea in care Fred facea pe modestul. E adevarat, prima oara crezusem ca el ma scosese de acolo. El nu era in sala in acea seara.
Nu înțelegeam de ce trebuia sa fac o drama din toată asta, dar stimteam ca... atunci când ma uitam la Fred, ceva din mine innebunea! Pur și simplu innebunea!
Dar mai era o intrebare: daca nu el era, cine ar fi putut fi, si sa plece asa de repede? Un Animagus,poate...
Stați asa...
- O, nu...
Am alergat spre Harry, Ron si Hermione, care erau jos, langa Linia Varstei, si langa George, care il astepta pe Fred. Mai mulți copii stăteau prin jur și susoteau, sau vorbeau entuziasmați despre Trimagiciadă. În acel moment, nu-mi păsa deloc de turnir. Voiam doar să mă lămuresc! Și aveam o idee...
- Harry, Hermione... Ron! am gafait eu si am incercat sa nu scap cartile. Am ceva sa va zic! Am ceva sa va zic!
Harry imi lua manualele din maini:
- In primul rand, ce e cu cartile astea?
- Trebuia sa termin niste teme suplimentare! am zis mandra.
- O, nu! facu Ron. Nu si tu, Harley! E de ajuns ca si Hermione...
- Cred ca stiu cine m-a salvat din lac! am zis, răgușită.
Apoi, toti tacura.
- Da! Dar, vreau sa va zic undeva mai in liniste!
- Hei, George! Esti gata?
Fred aparuse de nicaieri si se puse in fata lui George. Eu m-am depărtat de el și m-am pus lângă Hermione. Nu voiam să vorbesc acum cu Fred, deși voiam. Voiam să îl țin brate.
- Ai adus-o?
- Bineinteles!
- Ce se intampla? spuse Ron.
- Potiune de imbatranit, creier de libelula! facu George.
- O picatura fiecare!
- Nu o sa mearga! spuse Hermione si isi deschise o carte de Potiuni.
CITEȘTI
Harley Potter #4- Turneul Întunericului
Fanfic4/7 Harley Evans pornește în cea de a patra aventura a ei. Viziunile ei se adeveresc și mult mai multe secrete ies la iveala. Anul asta se va întâmpla ceva ce nimeni nu isi închipuise vreodată... O anume doamna profesoara pare să știe ceva despre Ha...