Acum aveam ora cu profesorul Moody. Si o imparteam cu Viperinii. Nu voiam sa dau iar cu ochii de Draco, simplul gand ma facea sa ma ascund intr-o debara si sa plâng. Simțeam ceva pentru el, iar el a fost un om atât de rău! Cum puteam sa simt ceva pentru el?
Am intrat in clasa. Singura persoana care lipsea era Hermione. Era destul de ciudat, pentru că, de obicei, Hermione intra cu mine la oră.
Am stat singura în bancă, iar când am vrut să mă ridic s-o caut, a aparu chiar inainte de inceperea orei.
- Am fost la... a început ea.
- Biblioteca! termina Harry, de langa mine.
Ne-am asezat in fata catedrei, lipiti unul de altul, entuziasmati sa vedem ce se va intampla. Moody aparu, la fel de morocanos ca de obicei. Se uita la cartile de pe bancile copiilor, cu ochiul de plastic zbatandu-i-se si mormai:
- Puteti sa puneti deoparte astea!
Se puse la catedra si deschise catalogul. Copiii au început să își pună cărțile sub bănci.
- Profesorul Lupin mi-a spus ca ati studiat Bongi, Palarii-Rosii, Hinchipuni, Fluidemi, Carpi si Oameni-lupi, asa e?
Se auzi un zumzet aprobator.
- Dar sunteti in urma... foarte in urma cu blestemele! Asa ca azi o sa va invat EU tot ce trebuie sa stiti! Aveti nevoie...
Se propti de catedra si se uita fix la Ron. Roscatul a înghețat în loc, iar eu m-am aplecat peste Harry, ca să-l vad mai bine. Se uita fix în ochii lui Moody și părea puțin speriat.
- Tu esti fiul lui Arthur Weasley, nu?
- D-da... murmura Ron.
Moody se holba pentru o clipa la mine si la Harry, apoi un zambet ii incolti la gura:
- Gemenii Potter... Dumbleodre mi-a spus multe despre voi... Evans... Esti Banshee, nu?
- Aha... am spus rusinata.
Iar?! Iar treaba cu prevestitul mortii? Nu era destul ca am omorat pe cineva? Dacă spunea asta în fața clasei, pentru ca eram convinsa ca Dumbledore îi spusese, aveam să plec.
- Asadar, stiti care sunt blestemele care sunt pedepsite cel mai aspru de legea vrajitorilor? mormai el, uitandu-se prin toata clasa.
Ron ridica o mana tremuranda si Moody dadu spre el afirmativ din cap:
- Pai, incepu el nesigur, mi-a zis tatal meu de un blestem numit Imperius sau asa ceva...
- A, da, zise Moody multumit. Tatal tau il cunoaste bine! La un moment dat, blestemul a dat de furca Ministerului!
Moody se duse in spatele catedrei si de acolo scoase un borcan, cu un paianjen mic. Scoase creatura de acolo, iar Ron ma lua brusc de mana. Moody sopti ''Engorgio'', iar paianjenul se mari brusc.
- IMPERIO!
Paianjenul sari din mana lui Moody si incepu sa se miste in ritmul in care Moody misca bagheta. Din spatele meu, Draco incepu sa rada, facandu-ma sa vreau sa il pocnesc.
- Sa joace step...? mormai Moody si paianjenul incepu sa danseze. Sau sa se loveasca de geam...
Am tresarit si am simtit o mila puternica pentru acel mic animal. Toata clasa radea, pana cand Moody vazu ca eu nu râdeam. Eu și Moody eram singurii care eram serioși. S-a uitat la mine și am văzut ceva ciudat în ochii lui. Atunci spuse:
- Credeti ca e amuzant, da? V-ar placea sa va faca si cineva voua asa?
Rasul inceta imediat. Eu am simțit un nod în gât.
CITEȘTI
Harley Potter #4- Turneul Întunericului
Fanfic4/7 Harley Evans pornește în cea de a patra aventura a ei. Viziunile ei se adeveresc și mult mai multe secrete ies la iveala. Anul asta se va întâmpla ceva ce nimeni nu isi închipuise vreodată... O anume doamna profesoara pare să știe ceva despre Ha...