V. Anunțul lui Dumbledore

421 46 2
                                    

Pe langa acea ploaie care ne innebunise pana la castel, fix cand am trecut pe sub intrarea de piatra, Peeves a aruncat in noi cu baloane cu apa.

Copiii intrasera toti uzi, improscand apa in toate părțile. Unii din noi aveam și bucăți din baloanele cu apa pe cap sau pe umeri. Eu îmi dădeam jos trei bucăți din par, în timp ce urcam scara de marmură.

- Bun venit! spuse profesoara McGonagall si aparu din senin in fata noastra. Vai, cine v-a udat asa? In afara de ploaie...

- Peeves... am spus toti la unison.

Ginny stranuta puternic si se ghemui in pelerina, in timp ce Neville dardaia puternic. Eu arătam foarte bosumflata, pentru că eram, dar mai mult muream de frig. Rău de tot.

- Pai, azi e o seara speciala, speram sa fiti uscati! rase ea si cu o sfichiuire de bagheta, eram uscati.

Era cald din nou si ma simteam vesela. Aveam să mă răzbun oe Peeves mai încolo, bineînțeles. Dacă nu uitam.

- Haideti in Marea Sala; domnul Dumbledore are un anunt de facut!

Marea Sala vuia de multime. Cei de anul I fusesera deja sortati, iar Dumbledore era asezat la masa profesorilor. Langa el era Moody Ochi-Nebun, iar langa acesta era o doamna pe care nu o cunoșteam. Ron i-a facut semn lui Hermione si a aratat intr-acolo:

- Uite acolo! Cine crezi ca e?

- Mai este un post vacant, mi-am amintit. ''Astronomie''.

Ron s-a uitat uimit la mine, apoi a dat din cap.

- Tot nu mi-ai spus cine e! a zis el.

- Pai dacă nu știu! am zâmbit.

Fantomele intrara in sala. Nick-aproape-far-de-cap veni la noi si ne saluta vesel.

- Salutare! Uite ce bunatati avem, nu? Spiridusii s-au intrecut pe ei înșiși!

Hermione scapa pocalul din mana:

- CE? AICI SUNT SPIRIDUSI DE CASA?

- Cum sa nu fie? exclama Nick. Peste o suta!

- Dar eu nu am vazut nici unul! spuse Hermione înnebunită.

- Pai, rareori ies din bucatarie, sa stii! Noaptea fac curat, lucreaza in tot castelul!

Hermione casca ochii. Mi-am mutat repede privirea pe Nick.

- Si sunt platiti, nu? a exclamat ea. Au concedii si...?

- Nu! Cum sa aiba? rase Nick cu pofta. Ei URASC concediile.

Hermione refuza sa mai manance:

- Sclavie... Noi mancam SCLAVIE.

Puse furculita jos si se încruntă. Eu am mângâiat-o pe umăr, iar Hermione s-a uitat la mine cu o privire trista. Avea o inima așa de mare... Era o persoana minunata!

Ploaia inca rapaia in ferestrele inalte si intunecate. O alta serie de tunete umplu sala si zumzetul vocilor nu il acoperi.

- Asadar, spuse Dumbledore si se facu liniste deodata. Trebuie sa va zic ceva important. Inainte sa incep, vreau sa vi-l prezint pe Alastor Moody, noul nostru profesor de ''Aparare Contra Magiei Negre''.

Aplauze retinute incepura sa rasune in sala. Moody se uita la toti, cu ochiul de plastic zbatandu-i-se nebunatic. Avea fata brazdata de cicatrici adanci si parul rar si gri. Ochiul se opri asupra lui Harry, care inlemnise.

- Si, desigur, pe noua noastra profesoara de ''Astronomie'', domnișoara Lexa Thore.

Acum se auzira si fluieraturi din partea baietilor. Lexa Thore era tanara. Era foarte frumoasa si avea un aer de inger. Parul ii era de un saten inchis, lung si drept, iar buzele frumoase si rosii. Zambea cu drag spre copii. Dumbledore se intoarse spre noi.

- Dupa cum spuneam, zise el, zambind, avem onoarea de a gazdui un eveniment interesant in urmatoarele luni. Imi face deosebita placere sa va anunt ca Trimagiciada (sau Turnirul Celor Trei Vrajitori) va avea loc la Hogwarts in acest an!

- GLUMITI! am exclamat eu si gemenii Weasley.

- Nu, nu glumesc! a zâmbit Dumbledore. Cred ca unii dintre voi nu stiti ce inseamna Trimagiciada. Aceasta a inceput acum vreo sapte sute de ani, daca imi aduc bine aminte. Reprezinta o competitie amicala intre trei cele mai mari scoli de magie din lume: Hogwarts, Beauxbatons si Durmstrang! S-a ales cate un campion din fiecare scoala, ca sa o reprezinte si cei trei au avut incercari magice grele. Au fost si cazuri fatale, in care jocul a fost interupt. Dar acum, este mult mai sigur.

- Cazuri fatale?! izbucni Hermione in soapta.

- Si anul acesta ii vom gazdui pe cei de la Beauxbatons si Durmstrang. Selectia va avea loc de Halloween. Premiul : o mie de galeoni.

- Eu incerc! soptira Fred și George spre Cercetasi.

- Din nefericire pentru unii, continua Dumbledore, anul asta vor putea participa doar elevii de la șaptesprezece ani în sus. Nu o sa aveti cum sa ma pacaliti cu potiuni sau vraji, o sa vedeti singuri!

- Nu e corect! au început unii să strige.

- Prostii! au strigat gemenii Weasley, iar eu am surâs.

Nici că m-aș fi băgat. Eu oboseam mergând de la o clasă la alta.

- Vă rog să faceți liniște! a spus Dumbledore, la fel de calm, ridicând mâinile. Nu am terminat, asa că stați liniștiți.

Lumea din sală a tăcut, deși mai erau unii care murmurau cu voci nemulțumite.

- Vă spun asta, pentru că dacă nu as face-o, unii din voi s-ar pune singuri în pericol! a spus Dumbledore, uitându-se pe sub ochelarii cu rame de semilună.

Vorbea cu o voce gravă și eu am simțit ceva în glasul lui. Era foarte serios.

- Competiția asta nu este pentru cei slabi de inima! Dacă ați ales să intrati în Trimagiciadă, nu exista cale de întoarcere...

***

Edwyn si toate lucrurile mele ajunsesera deja la patul meu. Ma simteam obosita. Dupa toate cele intamplate, nu stiam la ce sa ma gandesc mai intai.

La Draco... sau la blestem... sau la acel ogar...?

M-am dat jos din pat si m-am uitat pe geam, spre Padurea Interzisa. Apoi, dintre copaci, se ivi o silueta slaba, ca de caine. Inima mi-a tresarit si am fugit sa ma imbrac.

Scuze ca acest capitol a fost scurt, dar nu prea am avut energie. Pentru ca: FIZICA SI MATE. Da! Dar, daca aveti niste idei pentru capitolele urmatoare si pareri de asemenea, puteti sa mi le lasati in comentarii.

Harley Potter #4- Turneul ÎntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum