1. Idegen a parkban

2.1K 58 2
                                    

Ha az ember lánya azt gondolja egy hatalmas tó közepén állva hogy a mennyországba került, nos akkor nagyot tévedett. Itt még ugyanis az angyalok se járnak.

                   

-Anya, kimegyek a parkba tíz perc és itt vagyok!- kiáltotta Melitta és kiröppent a hatalmas tölgy kapun.
Átvágott a birtokon, (majdnem elütve a kertészt, aki éppen az orgonát metszette) és hipp-hopp máris a friss és zöld parkban találta magát. Mélyen beszívta a friss levegőt és megindult kedvenc helyére, az egyik kávézó melletti padhoz, amihez még pont elér a WI-FI. Már épp lehuppant volna, mikor észrevette, hogy a padon egy fiú üldögél és látszólag nem zavarja, hogy Melitta ott dühöng mellette. Végre aztán (sokadik mérges fújás hatására) felnézett telefonjából és megakadt a szeme Melittán.
-Haladj már, húzás van a helyemről, oké???-kérdzte a kelleténél kicsit hangosabban a lány.-Itt én szoktam telózni!
Ezzel a felkiáltással előhúzta vadiúj szériás Iphone X-ét és meglóbálta a fiú előtt.
-Na figyelj csak, mondok valamit neked.-mondta egy kicsit lágyabban, mert észrevette, hogy a pasi tök jól néz ki- Én ideülök melléd és cserébe te, nem lopod a WI-FI-met, rendben??
Na, erre már a csávó is felélénkült, azonnal támadásba lendült.
-Miii??? Én nem lopom a te WI-FI-det és különben is mióta kell nekem engedelmeskednem egy vadidegennek mikor az rám támad?!-hadarta a fiú-Ezzel nagyon gyorsan hagyjál!-és visszabújt telója mögé..

Ahol az angyalok se járnak (Gyűrűk Ura ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora