9. Új barátok

431 19 0
                                    

Ariadneé a ledöbbent Selinát otthagyva, betipegett a hatalmas épületbe. Megállt egy portának kinéző, apró márvány fülke előtt. Bekukkantott és meglátott egy elég furi kinézetű nőt, aki a száját rúzsoszta.
-Elnézést, hol lehet bejelentkezni?-kérdezte óvatosan.
A nő ránézett és abbahagyta a sminkelést.
-Hopsz! Bocsánat! Itt lehet kedveském. Először is egy nevet kérek.
-Ariadneé De Saint Sevrin.-mondta szemforgatva a lány.
-Ó, hát igazak a pletykák! Adleideé De Saint Sevrin lánya ide jár! Menjen a folyosó végéig, Felség. Ott lesz a bemutatóterem.
-Köszönöm!-mondta Ariadneé.
Elindult a folyosón, mikor azonban egy fiatal lány ment mellé.

-Szia! Én Sol Aqua vagyok , de hívj csak Solnak!-hadarta
-Oksi.. Én Ariadneé De Saint Sevrin vagyok.-majd hősünknek is megoldódott a nyelve.-Neked mi az erőd?-
-Hát...-kezdte Sol- A nevemből adódóan azt képzelherik hogy a víz, pedig én a tüzet uralom! Neked?... Na várjunk csak egy percet! Te az az Ariadneé De Saint Sevrin vagy? A Három Birodalom örököse??-kérdezte sipítva.
Ariadneé bólintott.
-Jah.
-Úristen neked mi az erőd??
-Hát, kezdte Ariadneé- Én a jeget, a havat, és a hideget uralom. A jegemet csak én tudom elolvasztani, a havamat, csak én tudom elsöpörni, és amerre járok jég lesz ott. Látod?- mutatott a lábnyomára ami fényes jéggel volt beborítva.
-De mencii! De most már menjünk mert a tanár megöl minket....

Szevasztok hercegek és hercegnők!! Ha tetszik ez a rész akkor jöhet a vote és a komi!!
Köszönöm @kvartett- nek a vote-okat!!
Xoxo
Mesy

Ahol az angyalok se járnak (Gyűrűk Ura ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora