10. A képességtan óra

408 21 0
                                    

-Sol, kik járnak ebbe a suliba?-kérdezte aggódva Ariadneé.
-Nyugi, Ice, itt mindenkinek más a képessége.-mondta a lány.-De figyelj mert itt is vagyunk.
Beléptek egy hatalmas ajtón és sok-sok, a szivárvány minden színében pompázó szemekre lettek figylemesek. Volt ott lila, fehér, és vörös is.
A két lány nygodtan ment végig a soron, amit a többi diák szorított nekik. Hirtelen egy izmos nő lépett be.
-Sziasztok, én Adremin vagyok és kőhajlító.-Én fogom tartani a képességtant. Most pedig mindenki kiáll ide és  megmondja hogy kicsoda, majd bemutatja a képességét.-egy fekete hajú fiúra mutatott.-Rajta.
-De Adremin! Ő egy ember, őt nem szabad megölni!- kiáltotta egy piros szemű lány.
-Dehogynem kisasszony, ő itt Rogbel, és még senki sem tudta legyőzni.-a nő halál nyugodt volt.- Az osztályok F-től A-ig vannak de van egy osztály a különösen erőseknek, az A+.Selina Black!
Selina kiriszálta a seggét a színpadra és felvágósan elkezdte.
-Selina Black vagyok és az erőm, hogy démonokat tudok megidézni- mondta majd a fiú felé mutatott és a földből hirtelen fekete árnyak kúsztak ki majdegtámadták a srácot, mire az felnevetett és egy csuklómozdulattal eltüntette a démonokat.
-Selina, te a B-be kerülsz!- mondta Adremin.
...
-Jöjjünk már mi.-sóhajtotta Ariadneé mikor meghallotta a nevét.
-Adrianeé De Saint Sevrin!
Mindenki suttogni kezdett.
-Ő az?
-Ariadneé, a hercegnő!
-Mit keres itt?
-Vajon melyik osztályba kerül?
-Vajon mi az ereje?
Ariadneé lassan kisétált a színpadra majd hangosan mondta.
-Sziasztok Ariadneé De Saint Sevrin, a Három Birodalom hercegnője vagyok!
A képességem, a jég, a hó és a hideg.-
Majd a fiú felé fordult aki magabiztosan vigyorgott, és megmozdította a kisujját. A fiú egy hatalmas jégtömbe zárva nyekkent a padlón.
Adremin döbbenten nézett majd...
-Adrianeé De Saint Sevrin, te az A+-ba kerülsz!

Ahol az angyalok se járnak (Gyűrűk Ura ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora