18. Végre a Bakacsin erdőben

234 13 0
                                    

Elégedetten pillantottam körbe, a harc végén. Körülöttünk mindenhol orkok tetemei bűzlöttek, néhányra már dögevő madarak is szálltak.

-Hát.-vontam meg a vállam-Szerintem jól elbántunk az ork mocskokkal.-
Mégegyszer körülnéztem a biztonság kedvéért, majd visszaváltoztam az eredeti alakomba.

-Áu!-szisszent fel hercegem mellettem ülve. Az egyik ocsmányság kardja megvágta az oldalát. Ijedten fordultam oda hozzá, de nem tudtam mit kezdeni magammal, hiszen nem tudok gyógyítani.

-Úristen Legolas! -kiáltottam fel, mikor megláttam a sebét.- Ez aztán jól megvágott! Sajnálom, de gyógyítani nem tudok, viszont jeget adok rá, hátha jobb lesz, meg majd keresek valami gyógynövényt.

Ő csak bólintott, mire én lázasan keresni kezdtem valamit a pusztaságban. -Istenem...-gondolkoztam-Anyu mondott valamit, egy növényről, ami minden sebre jó... Milyen is?? Jah!- csaptam fejbe magam, majd mostmár egy konkrét növényt kezdtem el keresni. Hirtelen megpillantottam, egy apró, rózsaszín virágot, fehér levelekkel.
-Ez az!-kiáltottam, majd Legolashoz futottam a virággal, összetörtem, és a fiú sebére nyomtam.

Leggy egy kicsit felszisszent, mikor a növény a sebéhez ért, de egy kis idő múlva, már kutya baja sem volt.

-Nagyszerű vagy Ice!-adott egy csókot.-Viszont már tényleg át kell lépnünk az erdő határát.

Én csak bólintottam egyet, majd felpattantam a ló hátára, Legolas elé.
Amikor kérdőn nézett rám én csak megforgattam a szemeimet.
-Még lehet hogy rosszul leszel, vagy valami mellékhatás jelentkezik.-magyaráztam, mire most ő forgatta meg kék szemeit.

Pár másodparc múlva már megint Középföldét jártuk. Hirtelen egy nagyon sötét erdőt pillantottam meg.
Legolasra néztem.
-Ez az?-igazság szerint, eléggé reméltem, hogy majd megrázza a fejét és int, hogy menjünk tovább. De persze megint nem így történt.

-Igen, ez az.-mondta mosolyogva, majd mikor meglátta bizonytalan arcomat, hangos hahotázásba kezdett.-Nyugi Ariadneé, én itt nőttem fel. Nem eshet semmi bajunk.

Megforgattam a szemeimet, majd bólintottam, és a lovat szépen lassan bevezettem az erdőbe...

Szevasztok hercegek és hercegnők!
Remélem tetszett ez a rész, ha igen, jöhet a vote és a komi!!
Follow me!!
Xoxo
Mesy

Ahol az angyalok se járnak (Gyűrűk Ura ff.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin