8.A Három Birodalom Középiskola

517 22 4
                                    

-Kincsem haladj, Belgos fog elvinni a suliba!-kiáltotta Adleideé.
Ariadneé egész alakos tükre előtt álldogálva igazgatta öltözékét.
Egy gyönyörű ezüst szatén crop topot, egy halványkék szakadt farmert és egy ezüst tűsarkú szandált vett fel. Vállig érő, csillogó, jégkék haját félkontyba kötötte.
-Kész vagyok!-kiáltotta.
Kiröppent a palota bejáratán és kecsesen lefékezett a lovakkal vontatott jégkék hintó előtt.
Tíz perc hintózás után végre megálltak egy óriási márvány épület előtt. A lány kiszállt és örömmel nyugtázta, hogy minden szempár rajta időzik és összesúgnak a háta mögött.
Hirtelen egy elég ribancosan kinéző szőke liba állt meg Ariadneé előtt.
-Te meg ki az isten vagy, hmm?-kérdezte számonkérően.-Én Selina Black vagyok, te kis ribi és nagyon nem ajánlom hogy az utamba állj.
Ariadneé csak megforgatta a szemeit:
-Nem tudod hogy ki vagyok mi? Azon nem is csodálkozom. Olyan ostoba vagy hogy ha kinytitod a szád az egész iskola átlagát rontod le. Amúgy Ariadneé De Saint Savrin hercegnő vagyok.-Ezzel mélyen Selina szemébe nézett jégkék tekintetével majd felemelte egy ujját és végighúzta Selina egyik hajtincsén ami azonnal megfagyott, leesett és csilingelve tört szét a padlón.
Selina döbbenetében eltátotta a száját és halkan sziszegte:
-Ezt még nagyon megbánod...

Sziasztok hercegnők!! Remélem tetszik az új rész! Ha igen vote-oljatok pls!
Ui.: egy teljesen értelmetlen kérdés de pls írja meg kommentben hogy ki szereti a Gyűrűk Urát mert én totális Legolas fan vagyok!!
Xoxo
Mesy

Ahol az angyalok se járnak (Gyűrűk Ura ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora