4. Money money és titkok.....

724 36 0
                                    

Melitta elégedetten rakta le az
Iphone-ját és végignyúlt a hatalmas franciaágyán és elmosolyodott.
-Nos, most már van egy szupi pasim!-sóhajtott fel elégedetten a lány.
Hirtelen kopogást hallott.
-Miss Melitta! Olga vagyok! Jöttem hogy kitakarítsam a kisasszony szobáját!-kiáltotta a szobalányszobalány.
-Egy pillanat, Olga!-
Melitta felpattant és a gardróbszobájához ment.
-Csak átöltözöm mert elmegyek a plázába!- felkapott egy tépett farmert és egy ezüst szatén crop topot, majd felkapta Tiffany nyakláncát és Chanel táskáját és lelibbent a lépcsőn.
Mivel imádott sétálni, gyalog ment el a plázáig. Tök boldog volt, hiszen 5 pasi is megfordult utána az utcán.
-Végre! Itt vagyok!!-kiáltott fel örömtelien Melitta. Hirtelen egy ismerős szőke fejet pillantott meg.
-Bence!! -ordította Melitta-Itt vagyok!!
-Melitta?-kérdezte bizonytalanul a szuperhelyes pasi-Cica!
Melitta odarohant a fiúhoz.
-Megyünk shoppingolni??-kérdezte izgatottan- Sajnos most csak 2400$ van, apu nem adott többet.
Azzal megfogta a fiú kezét és cuppanós puszit nyomott az arcára. Hupsz a rúzsa is ott maradt....
Ám hirtelen a lány úgy érezte a teste jéggé fagy és egy ismerős érzés áramlott át a kezeibe...

Ahol az angyalok se járnak (Gyűrűk Ura ff.)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt