12. Találka

455 17 0
                                    

Legolas szemszöge:
A bemutató óra után, alig bírtam lerázni magamról a lányokat. Otthon is ez volt, de nem ennyire... A szemem folyamatosan a szépséges jégkék lányt kereste. Meg is láttam, ahogy a barátnőjével beszélget. Egy kicsit Galadriel Úrnőre emlékeztetett. Vagy nem tudom...

Ariadneé szemszöge:

Hirtelen megláttam, hogy Legolas felém közeledik. Majdnem elolvadtam! Azok a kék szemek... Ahh.... Arra eszméltem fel, hogy Sol bökdösi a vállamat.
-Mi az?-suttogtam.
Sol csak rá mutatott a közeledő Legolasra.
-Ahj, olyan cuki.-olvadoztam.
A hercegem végre odaért hozzánk, de nem állt meg csak a fülembe suttogta.:
-Hétkor, a szobámban.-
Éreztem, hogy valami hideg csusszan a kezembe. Meglepetten megnéztem mi az és egy kis kulcsot láttam.
-Úristen, Sol!!!-kiáltottam-Ideadta a kulcsát!!
-Ssss!-mondta-A lányok meg fognak ölni!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
-Úristen Sol!-sipítoztam a hatalmas tükröm előtt állva.-Mégis, mit vegyek fel??
-Szerintem egy laza jégkék ruci perfect lenne-tanakodott-De lehetne egy fekete is.
Végül egy hosszú jégkék ruhát választottam.

Egy jégkék sminket is feldobtam.:

És máris mehettem.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Felsurrantam a magas kőlépcsőn, az A+ osztály, fiú részlegéhez és óvatosan bekopogtam a 10-es ajtón.Azonnal ajtót nyitottak nekem.
-Ha nem tévedek-kezdte Legolas-Ariadneé vagy.
-Igen-mondtam
-Gyönyörű vagy-suttogta, mire én elpirultam.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Már egy órája beszélgettünk és flörtöltünk egymással, mikor Legolasnak eszébe jutott valami.
-Ó! Elnézést, ezt elfelejtettem.-kuncogta.

Egy gyönyörű rózsadoboz volt az.
-Köszönöm-suttogtam, de nem volt időm befejezni mert a számra tapadt...

Helósztok életeim!!
Remélem tetszett a rész! Ha igen, jöhet a komment és a vote!!! Imádlak titeket!!
Xoxo
Mesy

Ahol az angyalok se járnak (Gyűrűk Ura ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora