15. Középfölde

316 16 0
                                    

Legolas szemszöge :

Már éppen Középfölde határát súroltuk, mikor észrevettem, hogy Ice elaludt mögöttem.

-Ice-szólongattam.-Ice! Kelj fel itt vagyunk Középföldén!

Ariadneé szemszöge :

Arra keltem föl, hogy Leggy ébresztget, és azt mondja , hogy itt vagyunk a Határon.

-Csak egy percet!-nyöszörögtem.

Legolas megpuszilta a hajamat majd rákezdett.
-Nem Ariadneé!  Nincs egy perc se! Ha azt akarjuk, hogy a nazgûlok ne találjanak meg minket sietnünk kell.

-Mik azok a nazgûlok?-kérdeztem kíváncsian.

-Szauron szolgái, a Kilencek, vagy a Gyűrű Lidércek. A Gyűrű hatalma vonzza őket. Ám ha mi nem vagyunk elég gyorsak finom ebéd lesz belőlünk.

Ekkor lelkapott a lóról, majd a hátasa nyerge alá egy levelet rakott.

Kérdően néztem rá, mire megvonta a vállát.
-Az apámnak... Hogy ne aggódjon. Innen viszont gyalog kell mennünk.-mondta ki a nyilvánvaló (és elkeserítő) tényt.

-Ne!-kiáltottam fel, majd az ezüst tűsarkúmra mutattam.-Ebben?

-Kénytelen leszel.-vigyorodott el.-De ha akarod jöhetsz mezítláb is.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Érdekes, hogy Középföldét pont így képzeltem el. Mint egy virágzó, gazdag földet. Legolasszal Gondorba, azon belül is, Minas Tirith-be tartottunk, hogy ott pihenjünk le estére.

-Legolas! -nyafiztam-Messze van még? A cipőm így is tiszta sár, és még egy emberrel sem találkoztunk!

-Nyugi.-nyugtatott, majd egy hegyre mutatott, amin, egy hófehér város teült el.-Az ott Minas Tirith.

Lassan a város kapujához értünk. Mielőtt még bezörgettünk volna, gyorsan megigazítottam a hajamat, és a ruhámat.

A hatalmas tölgykapu lassan nyílt ki.
-Biztos okuk van a bizalmatlanságra-gondoltam.

Az őrnek elkerekedett a szeme amikor meglátta Legolast, majd aprót bólintott, hogy bemehetünk. Engem is gyorsan végigmért majd utunkra engedett minket.

Egy fogadóba tértünk be. Én egyenesen a pultoshoz mentem, majd eldaráltam az abszolút megszokott szövegemet.
-Jó estét, egy mangós shaket tejszínhabbal, egy szelet erdei gyümölcsös macaron tortát, és egy epertálat kérek.-hadartam, mikor észrevettem, hogy mindenki-beleértve Legolas is-engem bámul megrökönyödött fejjel.-Mi van?-kérdeztem-Nem láttatok még jéghercegnőt? Csak azt ne mondjátok hogy itt nincs WI-FI. -elővettem a telómat, majd lecsekkoltam a helyzetet.-Az összes Birodalomra!-hitetlenkedve meredtem a képernyőre-Itt még térerő sincs!

Sziasztok életeim!
Remélem tetszett az új részegy !
Ha igen follow me és jöhet a komi meg a vote!
Xoxo
Mesy

Ahol az angyalok se járnak (Gyűrűk Ura ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora